;( kommer ik til at føde normalt.. Suk..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

Lusi

Tennamor skriver:

Jeg forstår godt at du er træt af det søsser.. Men håber på det bedste.. Du må desværre lide lidt endnu, for at Sirius har det bedst muligt.. Tænk på det skønne der kommer ud af det i sidste ende.. Glæder mig til vores små pusser skal lege sammen 

Du får lige en med på vejen.. Var hyggeligt at være inde hos dig tidligere..

Ja kan også godt overleve tanken, når de siger indenfor en uge. Det kom hun jo ind og sagde lige efter du var gået. Og ja det var dejligt du var her Thomas og Luna kom også her til aften alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Lusi

Diana... skriver:

Åhh søde Lykke jeg føler bare så meget med dig, jeg er så ked af du har skulle igennem alt det i denne graviditet det er bare slet ikke fær. Det må bare være SÅ svært for både dig og din familie. Men heldigvis er det snart ovre og i kan begynde og nyde hinanden og jeres familie. 

Du får lige et KÆMPE kram her også.

Tænker meget på dig. 

KNUS 

Ja vi ser også bare frem til alt det positive der kommer og tak for de altid søde ord

Anmeld

10. marts 2011

Lusi

Pipsle2012 skriver:

Du lyder som en der trænger til en KÆMPE krammer, så det får du hermed

Ønsker dig og din kommende baby alt det bedste

Tusind tak

Anmeld

11. marts 2011

Tennamor

Lykke86 skriver:

Ja kan også godt overleve tanken, når de siger indenfor en uge. Det kom hun jo ind og sagde lige efter du var gået. Og ja det var dejligt du var her Thomas og Luna kom også her til aften alligevel

Ja det ved jeg. Mor ringede og spurgte hvor du lå henne dejligt med en lille overraskelse

Anmeld

11. marts 2011

Lusi

Tennamor skriver:

Ja det ved jeg. Mor ringede og spurgte hvor du lå henne dejligt med en lille overraskelse

Ja det sagde Thomas godt selv da han kom.. Han ville jo ik spørge mig om hvor jeg lå, for så ville jeg jo lurer ham Han havde så skrevet en besked, hvor der stod at han savnede mig og hvorfor jeg ik kom ud på gangen. Men den så jeg først da de var kørt igen, for jeg sov da de kom.. Tænkte bare da der stod en og nussede mig på benet, at jaja nu sku jeg ha taget blodprøver igen, men nej så var det sgu dem deeejligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.