;( kommer ik til at føde normalt.. Suk..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.253 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

Lusi

Øv øv.. Er 30+0 og blev indlagt igår med svangerskabsforgiftning.. Fik så den første lungemodningssprøjte igår og skal så have den sidste her om lidt. De har hjulpet på mine blodprøver, så de er bedre igen, men som lægen sagde idag, så ska jeg nok forvente at få kejsersnit inden en uge, da man åbenbart kun må få to af de indsprøjtninger Jeg fik også kejsersnit med vores datter og ville bare så gerne have lov til, at føde naturligt, men er der kun 5% chance for at jeg kommer til ;( Ville ik rigtig noget med det indlæg, skulle bare lige ud med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Tystys14

Lykke86 skriver:

Øv øv.. Er 30+0 og blev indlagt igår med svangerskabsforgiftning.. Fik så den første lungemodningssprøjte igår og skal så have den sidste her om lidt. De har hjulpet på mine blodprøver, så de er bedre igen, men som lægen sagde idag, så ska jeg nok forvente at få kejsersnit inden en uge, da man åbenbart kun må få to af de indsprøjtninger Jeg fik også kejsersnit med vores datter og ville bare så gerne have lov til, at føde naturligt, men er der kun 5% chance for at jeg kommer til ;( Ville ik rigtig noget med det indlæg, skulle bare lige ud med det..

Øv hvor surt, især hvis man havde set frem til noget andet.  Kan godt forstå din skuffelse, men  alt for at det hele går godt alligevel. lige en  til dig.

Anmeld

10. marts 2011

TbCp

Øv hvor træls Det kan jeg dælme godt forstå du er ked af... jeg har selv fået kejsersnit og man mangler ligesom et eller andet...

Men... det vigtigste er jo trods alt at den lille har det godt og kommer til verden på den måde der er bedst for ham/hende.
Selvom jeg godt ved det kan være lidt svært at tænke sådan...

Held og lykke med det hele!

Anmeld

10. marts 2011

Lusi

Cho skriver:

Øv hvor surt, især hvis man havde set frem til noget andet.  Kan godt forstå din skuffelse, men  alt for at det hele går godt alligevel. lige en  til dig.

Tak

Anmeld

10. marts 2011

Lusi

TbCp skriver:

Øv hvor træls Det kan jeg dælme godt forstå du er ked af... jeg har selv fået kejsersnit og man mangler ligesom et eller andet...

Men... det vigtigste er jo trods alt at den lille har det godt og kommer til verden på den måde der er bedst for ham/hende.
Selvom jeg godt ved det kan være lidt svært at tænke sådan...

Held og lykke med det hele!

Ja det gør man altså Han har det egentlig godt derinde, kan jo så hurtigt vende, men er mig selv der har det skidt ligenu.. Men føler mig bare så forbandet egoistisk, får håber virkelig bare på han snart kommer ud, så det er overstået.. Har virkelig været en lorte graviditet

Anmeld

10. marts 2011

birthee

Øv, det er da træls for dig, når du havde håbet på det andet... Men når det skal være, så er det jo sådan... Pøj pøj, og håber det kommer til at gå godt  krydser fingre for dig

Anmeld

10. marts 2011

TbCp

Lykke86 skriver:

Ja det gør man altså Han har det egentlig godt derinde, kan jo så hurtigt vende, men er mig selv der har det skidt ligenu.. Men føler mig bare så forbandet egoistisk, får håber virkelig bare på han snart kommer ud, så det er overstået.. Har virkelig været en lorte graviditet

Øv hvor er det ærgeligt

Anmeld

10. marts 2011

Tennamor

Jeg forstår godt at du er træt af det søsser.. Men håber på det bedste.. Du må desværre lide lidt endnu, for at Sirius har det bedst muligt.. Tænk på det skønne der kommer ud af det i sidste ende.. Glæder mig til vores små pusser skal lege sammen 

Du får lige en med på vejen.. Var hyggeligt at være inde hos dig tidligere..

Anmeld

10. marts 2011

Diana...

Åhh søde Lykke jeg føler bare så meget med dig, jeg er så ked af du har skulle igennem alt det i denne graviditet det er bare slet ikke fær. Det må bare være SÅ svært for både dig og din familie. Men heldigvis er det snart ovre og i kan begynde og nyde hinanden og jeres familie. 

Du får lige et KÆMPE kram her også.

Tænker meget på dig. 

KNUS 

Anmeld

10. marts 2011

Pipsle2012

Lykke86 skriver:

Du lyder som en der trænger til en KÆMPE krammer, så det får du hermed

Ønsker dig og din kommende baby alt det bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.