fastalavn idag... og fars lange arb. dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Åh ja det må være hårdt! For jer begge to åbenbart. Så håber jeg da ikke du skal have flere tæsk af det lille tigerdyr.

ja... pyha...

man skal ikke kimse af tigerdyr-tæsk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

Så har nikoline bare været træt efter en så indholdsrig dag.. Piha hun måtte være træt.. Eiii jeg må altså se hende som tigerdyr, det er jo for sødt..
Eii det er hårdt at være alene når man er vant til at de dejlige mænd er hjemme.. Oner har haft 8 ugers barsel sammen med mig der slutter her mandag.. Eiii jeg kan slet ikk overskue det. Vi har bar hygget så meget og de ekstra hænder er bar gode at ha. Det gør ikk noget i hverdagene om dagen men når han har aften vagter 5 dage i træk så kan jeg godt mærke jeg er BRUGT.. Har så meget respekt for enlige mødre..

også her...  det er lidt hårdt...

Anmeld

11. marts 2011

ChatH

Ni-ko-li-ne skriver:

Nikoline var tigerdyret idag i legestuen... billederne har bedstefar på sit kamera så dem må i desværre vente med... men hun klarede det til bravour:0)

men efter vi kom hjem der fra og bedstefar kørte har det været sådan lidt op og ned... hun vil ikke sove til middag og blev så frustreret at hun da lige klaskede mor i ansigtet 4 gange

nåh men jeg tror hun forstod at det skulle man ikke gøre... hun slår normalt aldrig, så jeg lurede da lige lidt...

farmand arbejder længe... de har intro om formiddagen, men for at gøre en indsats er han også ude i ungdomsklubberne om aftenen... så han kører om morgenen og kommer hjem mellem otte og ni.... det skal jeg lige vænne mig til, at være hverdags-enlig-mor.....

jeg tror også det er det Nikoline lige skal finde ud af... hun taler en del mere om sin far nemli...

ihhh hvor fint med tigerdyret

Men klart hun skal vende sig til det, det er også noget af en omvæltning- og ja selvfølgelig også for dig, men håber det snart bliver bedre

Anmeld

11. marts 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

ja... pyha...

man skal ikke kimse af tigerdyr-tæsk!

Ha ha ha  Nej for den da!!!

Anmeld

11. marts 2011

oo

nårh, stakkels Nikoline og stakkels dig da vi kørte hjem fra jer sidste fredag, snakkede Søren og jeg meget om det med at den ene forældre arbejdede til sent. altså det er jo helt normalt og bare sådan det ER i de fleste familier, men sådan er det jo IKKE hjemme ved os. der er Søren hjemme allersenest sen eftermiddag. en SJÆLDEN gang er der et møde om aftenen og det er det. han har meget hjemmearbejdstid - og det kan naturligvis også være svært at administrere bevares, men han ER HER! så hvis Sol får brug for et kram eller lige skal spørge far om noget eller du ved, så er han HER. så jeg kan udmærket sætte mig ind i, at det er hårdt for både datteren og moderen/hustruen, at far er meget hjemmefra!

Anmeld

11. marts 2011

anna-jonas

Nååå.......................et lille tigerdyr, der var blevet for træt, og gik amok på mor. Ida var grislingen...................så de kunne være et kønt par.

Skal det fortsætte længe, med så lange arbejdsdage??? For det lyder da heftigt, for dig og ryggen...................og Nikoline og far får ikke meget tid sammen.

Anmeld

11. marts 2011

oo

aj og Karina, nu rettede jeg Katja, så nu får du den også det hedder fastElavn  (og det markere STARTEN på fasten og ikke slutningen, som jeg så bedrevidende skrev til Katja )

Anmeld

12. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

nårh, stakkels Nikoline og stakkels dig da vi kørte hjem fra jer sidste fredag, snakkede Søren og jeg meget om det med at den ene forældre arbejdede til sent. altså det er jo helt normalt og bare sådan det ER i de fleste familier, men sådan er det jo IKKE hjemme ved os. der er Søren hjemme allersenest sen eftermiddag. en SJÆLDEN gang er der et møde om aftenen og det er det. han har meget hjemmearbejdstid - og det kan naturligvis også være svært at administrere bevares, men han ER HER! så hvis Sol får brug for et kram eller lige skal spørge far om noget eller du ved, så er han HER. så jeg kan udmærket sætte mig ind i, at det er hårdt for både datteren og moderen/hustruen, at far er meget hjemmefra!

men det er jo det, i den perfekte verden kunne han have det job og være mere hjemme... men sådan bliver det nok ikke... så vil jeg helst at han har et job han er glad for:0)

når først han er ordentligt fra start vil der også være flere dage hvor han afleverer Nikoline om morgenen, eller dage hvor han har fri og holder hende helt hjemme...

jeg sammenligner lidt med de fædre der sejler eller er rejsemontører... de er vær i 1-6 mdr af gangen... (ikke at jeg på nogen måde ville gå med til det!)

Anmeld

12. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

aj og Karina, nu rettede jeg Katja, så nu får du den også det hedder fastElavn  (og det markere STARTEN på fasten og ikke slutningen, som jeg så bedrevidende skrev til Katja )

ha ha ha ha.... fastElavn så.... basta! nå!

Anmeld

12. marts 2011

Ni-ko-li-ne

anna-jonas skriver:

Nååå.......................et lille tigerdyr, der var blevet for træt, og gik amok på mor. Ida var grislingen...................så de kunne være et kønt par.

Skal det fortsætte længe, med så lange arbejdsdage??? For det lyder da heftigt, for dig og ryggen...................og Nikoline og far får ikke meget tid sammen.

ja og nej.... han skal selvfølgelig kun have de 37 timer om ugen, af og til mere, af og til mindre...

men han skal jo være der hvor de unge er, og det er bl.a. i ungdomsklubberne om aftenen...

men når han er ordentligt fra start, så vil han også have dage hvor han har fri og der kan han så holde Nikoline hjemme jo, eller hente hende tidligt.... så jeg tror nok det skal gå...

ligeledes er det planen, når jeg igen får noget at arbejde med, at han ordner vasketøj og rengøring... og evt. aftensmad... så jeg ikke skal alt det...

lige nu er det okay for jeg går hjemme jo... så tøjvask og rengøring er "mit job"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.