fastalavn idag... og fars lange arb. dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

879 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Nikoline var tigerdyret idag i legestuen... billederne har bedstefar på sit kamera så dem må i desværre vente med... men hun klarede det til bravour:0)

men efter vi kom hjem der fra og bedstefar kørte har det været sådan lidt op og ned... hun vil ikke sove til middag og blev så frustreret at hun da lige klaskede mor i ansigtet 4 gange

nåh men jeg tror hun forstod at det skulle man ikke gøre... hun slår normalt aldrig, så jeg lurede da lige lidt...

farmand arbejder længe... de har intro om formiddagen, men for at gøre en indsats er han også ude i ungdomsklubberne om aftenen... så han kører om morgenen og kommer hjem mellem otte og ni.... det skal jeg lige vænne mig til, at være hverdags-enlig-mor.....

jeg tror også det er det Nikoline lige skal finde ud af... hun taler en del mere om sin far nemli...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

TbCp

Måske en blanding af træthed og så det at skulle få styr på alle de sanseindtryk hun havde fået i legestuen...

Ville hun gerne slå katten af tønden?

Det er godt nok nogle lange dage han har... men kender jo til det herhjemme fra...og sådan må det jo så bare være i perioder, det hele går jo alligevel

Anmeld

10. marts 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Måske en blanding af træthed og så det at skulle få styr på alle de sanseindtryk hun havde fået i legestuen...

Ville hun gerne slå katten af tønden?

Det er godt nok nogle lange dage han har... men kender jo til det herhjemme fra...og sådan må det jo så bare være i perioder, det hele går jo alligevel

jeg tror du har ret Tina... det hele var bare lige for meget for hende... så røg det ud på den måde...

ja, det giver vel pote i sidste ende.... sådan er det med opsøgende arbejde, han skal jo skabe kontakt til de unge og det kræver at de ser ham og lærer ham lidt at kende og det tager tid...

Anmeld

10. marts 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg tror du har ret Tina... det hele var bare lige for meget for hende... så røg det ud på den måde...

ja, det giver vel pote i sidste ende.... sådan er det med opsøgende arbejde, han skal jo skabe kontakt til de unge og det kræver at de ser ham og lærer ham lidt at kende og det tager tid...

Det er jo ihvertfald det vi sommetider oplever med Liva og hvis Nikoline i forvejen ikke er så vild med at være i legestue...

Ja... det skal jo nok gå og arbejdet lyder ihvertfald spændende og tror bestemt at Martin er fuldstændig den rigtige til jobbet!

Anmeld

10. marts 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Det er jo ihvertfald det vi sommetider oplever med Liva og hvis Nikoline i forvejen ikke er så vild med at være i legestue...

Ja... det skal jo nok gå og arbejdet lyder ihvertfald spændende og tror bestemt at Martin er fuldstændig den rigtige til jobbet!

han er meget meget glad for det her job... og jeg kan mærke at det betyder meget for ham at lægge noget i det fra starten for at få en god start...

så det er klart at jeg støtter ham i det... det kræver bare at jeg lærer det jeg stadig mangler at lære, at jeg ikke hele tiden behøver holde Nikoline i hånden... at hun godt kan lege selv eller se en film selv

Anmeld

10. marts 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

han er meget meget glad for det her job... og jeg kan mærke at det betyder meget for ham at lægge noget i det fra starten for at få en god start...

så det er klart at jeg støtter ham i det... det kræver bare at jeg lærer det jeg stadig mangler at lære, at jeg ikke hele tiden behøver holde Nikoline i hånden... at hun godt kan lege selv eller se en film selv

Men kommer det mon ikke helt af sig selv.... ligeså stille?
Når du bliver nødt til at lave mad, ordne vasketøj m.v.

På den anden side, hvis du har tiden og overskuddet er det jo total kvalitetstid at have sammen med hende

Anmeld

10. marts 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Men kommer det mon ikke helt af sig selv.... ligeså stille?
Når du bliver nødt til at lave mad, ordne vasketøj m.v.

På den anden side, hvis du har tiden og overskuddet er det jo total kvalitetstid at have sammen med hende

ja fuldstændig.... der er masser af kvalitetstid... og nu her hvor jeg stadig intet ved mht. job så kan jeg jo ordne til aftensmad og vasketøj inden jeg henter hende...

Anmeld

10. marts 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

ja fuldstændig.... der er masser af kvalitetstid... og nu her hvor jeg stadig intet ved mht. job så kan jeg jo ordne til aftensmad og vasketøj inden jeg henter hende...

ja det er da fedt!

Anmeld

10. marts 2011

Barbamama

Åh ja det må være hårdt! For jer begge to åbenbart. Så håber jeg da ikke du skal have flere tæsk af det lille tigerdyr.

Anmeld

10. marts 2011

sarahb

Så har nikoline bare været træt efter en så indholdsrig dag.. Piha hun måtte være træt.. Eiii jeg må altså se hende som tigerdyr, det er jo for sødt..
Eii det er hårdt at være alene når man er vant til at de dejlige mænd er hjemme.. Oner har haft 8 ugers barsel sammen med mig der slutter her mandag.. Eiii jeg kan slet ikk overskue det. Vi har bar hygget så meget og de ekstra hænder er bar gode at ha. Det gør ikk noget i hverdagene om dagen men når han har aften vagter 5 dage i træk så kan jeg godt mærke jeg er BRUGT.. Har så meget respekt for enlige mødre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.