Nogen der har bil af mærket Opel???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

mortilfreja

kitty skriver:

Jeg giver dig ret. Det er lidt "skrummel-agtig".. Men det vænner man sig hurtigt til. Jeg har i hvert fald. Synes den har et dejligt stort bagagerum, og at jeg sidder godt i sæderne. Det har meget at sige, synes jeg. Og så er den bare noget andet end min lille rustbunke der venter på at komme til skrot

Hvilken årgang, farve og pris?

Altså farven er ik afgørende.. Vi har kig på en fra '96.. Ved godt den er ældgammel men det er lige hvad vores pengepung siger den indeholder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

saxa

Opel Vectra er hva vi har, og vi er super glade for den.. Den er stor og rummelig - plads til det hele..

Har ikke en dyt forstand på det, men vores er en såkaldt cdx'er med alt i ekstraudstyr..

Anmeld

10. marts 2011

saxa

mortilfreja skriver:

Altså farven er ik afgørende.. Vi har kig på en fra '96.. Ved godt den er ældgammel men det er lige hvad vores pengepung siger den indeholder

Hva må bilen koste?

Anmeld

10. marts 2011

mortilfreja

saxi skriver:

Hva må bilen koste?

15000 kr 

Anmeld

10. marts 2011

Majbriteriksen

Altså vectra er storesøster til astraen. Vi har en astra stationscar og vil have en større snart. Vi kan sagtens have barnevognen i bagagerummet, men der er for lidt plads for dem der sidder på bagsædet. (vi har lange ben og forsæderne er langt tilbage)

Anmeld

10. marts 2011

mamax3

mortilfreja skriver:

15000 kr 

Snup Vectraen ... jeg har haft begge dele og Vectraen er klart at fortrække da bagagerummet er større end i astraen... og jeg haddede astraen for det...for ku KUN lige få barnevognen ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.