Nogen der har bil af mærket Opel???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

mortilfreja

Hej..

Vi skal til at købe brugt bil og hælder mest til Opel.. Vi har kigget lidt på Opel Vectra og Opel Astra men ved ik hvad der er bedst og hvorfor..

Nogen herinde som har en af disse to biler som kan fortælle hvad der er bedst og hvorfor??

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

otlitrom

Jeg har ingen forstand på biler, det er manden der står for den slags.

Men vi har en Opel Vectra, og den er vi begge meget meget glade for! Jeg synes den er rigtig dejlig at køre i.

Det er det eneste jeg lige kan sige

Er det ny eller brugt I kigger på?

Anmeld

10. marts 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
vi har haft en astra.. var rigtig glade for den, men hvis vi skulle have valgt om, havde vi nok købt en vectra - tror de er lidt større.. Og pænere..

Anmeld

10. marts 2011

mortilfreja

kitty skriver:

Jeg har ingen forstand på biler, det er manden der står for den slags.

Men vi har en Opel Vectra, og den er vi begge meget meget glade for! Jeg synes den er rigtig dejlig at køre i.

Det er det eneste jeg lige kan sige

Er det ny eller brugt I kigger på?

Det er en brugt vi skal have  Umiddelbart synes jeg oz at Vectra'en lyder mest fornuftigt men synes bare det er et stort skrummel  

Anmeld

10. marts 2011

TinaPina

Vi kiggede også opel, eller tyske biler, men vi endte i en mazda.

Man får så meget mere for pengene!

Men det kommer selvfølgelig an på hvilke årgange osv i kigger

Anmeld

10. marts 2011

otlitrom

Det er en brugt vi skal have  Umiddelbart synes jeg oz at Vectra'en lyder mest fornuftigt men synes bare det er et stort skrummel  

Jeg giver dig ret. Det er lidt "skrummel-agtig".. Men det vænner man sig hurtigt til. Jeg har i hvert fald. Synes den har et dejligt stort bagagerum, og at jeg sidder godt i sæderne. Det har meget at sige, synes jeg. Og så er den bare noget andet end min lille rustbunke der venter på at komme til skrot

Hvilken årgang, farve og pris?

Anmeld

10. marts 2011

Kloster

Jaaa..... Vi er nok mest til Opel...

Lige pt har vi en Zafira og en Astra st.car.

Vi har også haft en del Vectra'er.

Min erfaring er at astra er smal og vectra er bred. Men det kommer også an på hvilke modeller det drejer sig om.

Vectra 4 dørs har et dyb bagagerum, som ikke var barnevognsvenlig. Dog var den bred og der kunne nemt være autostole på bagsædet.

Astra 5 dørs er genial!! Lille fix bil, barnevognsvenlig bagarum. Men smal.

Astra st.car er smal og har self godt gagarum.

Håber jeg kunne hjælpe dig..

Anmeld

10. marts 2011

CarinaSB

Vi har haft en opel astra og manden var så glad for den .. men så fandt vi en fiat og solgte den astraen .. Den kørte skide godt og var økonomisk hvad benzin angår ..

Anmeld

10. marts 2011

christinak

mortilfreja skriver:

Hej..

Vi skal til at købe brugt bil og hælder mest til Opel.. Vi har kigget lidt på Opel Vectra og Opel Astra men ved ik hvad der er bedst og hvorfor..

Nogen herinde som har en af disse to biler som kan fortælle hvad der er bedst og hvorfor??

Kram

Vi har lige købt en opel astra sports Tourer og den er vi rigtig glade for, vi har fået så meget udstyr for pengene

Anmeld

10. marts 2011

Tanja84

Herhjemme går manden MEGET op i biler, og har altid kun haft dyre biler med ALT mulig ekstra udstyr.

Vores nyeste køb blev dog overraskende nok (for hans side, da han aldrig troede han skulle eje en Opel) en Opel Insignia (naturligvis med en masse ekstra udstyr), og vi er bare såååå glade for den  

Manden har faktisk påstået det er den bedste bil han har haft

Han siger at Opel de sidste mange år virkelig er kommet på banen med både komfort og kvalitet, og har derfor kun positivt at sige om dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.