Biibabad:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

ChatH

sarahb skriver:

Ja os mig, men ville ikk gi såååå meget for det...
Så var det heldigt den dejlige bedste lige ville gi det til hendes elskede børnebørn jeg er sååå glad, har fået mail om det er afsendt Så det lander snart hos os

Ja det er fedt med de bedster glæder mig til at se billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Ida.

JustAnotherName skriver:

Øøøjjj, sådan ét der mangler vi altså også ind imellem.
Vores piger kommer enkeltvis i karbad, eller også i brusebad sammen med enten mor eller far. Men de ville jo hygge sig SÅ MEGET MERE, hvis de kunne sidde sammen, på samme tid, og hygge/lege/bade. Og vi ville spare en masse tid og penge på at skulle bade dem hver for sig.

Desværre er vores kabine med glas-rulledøre, og sådan "måne-agtig bund-form  (flot forklaret, Katrine) - så jeg tror ikke engang, at jeg ville kunne få plads til sådan en der derinde. desværre. Det havde ellers været en genial løsning.

fedt for dine drenge, at de kan komme til at bade sammen i sådan en. Dejligt at din mor lige havde bestemt sig for, at forære Jer sådan én

Altså vi har bare det store badekar i plastik ude fra babysam, der kan vores piger da sagtens bade i sammen ... selvfølgelig er der ikke så meget plads til dem, som der ville være i denne lækre sag, men det virker altså fint

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. marts 2011

sarahb

idamaria83 skriver:

Altså vi har bare det store badekar i plastik ude fra babysam, der kan vores piger da sagtens bade i sammen ... selvfølgelig er der ikke så meget plads til dem, som der ville være i denne lækre sag, men det virker altså fint

Eiii hvor de hygger sig.. Det ser jo helt fantastisk ud.. Ihhh hvor jeg glæder mig til isaac og Jonas kan lege sådan der..

Anmeld

11. marts 2011

Ida.

sarahb skriver:

Eiii hvor de hygger sig.. Det ser jo helt fantastisk ud.. Ihhh hvor jeg glæder mig til isaac og Jonas kan lege sådan der..

De har badet sammen siden Lina kunne sidde - og de ELSKER det - her en bad-billed-serie, så du kan se HVOR meget du og drengene har at glæde sig til

Det første er taget i januar sidste år, hvor Lina var 8 måneder det sidste er det nyeste "efter bad"-billede  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.