Biibabad:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

724 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

sarahb

YEEEESSSSS...Min mor ringede og sagde jeg kunne bestille det der bibabad, det ville hun gerne give drengene...
Så kan begge bades samtidig og når jonas kan sidde selv og lege så kommer de jo bare til at hygge sig..Det skulle komme ind af døren i morgen hvis vi er heldige..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Klitgaard

Hvor er det bare smart dejligt at kunne bade drengene sammen

Anmeld

10. marts 2011

LIZO

det ser super fedt ud hva koster det.. 

Anmeld

10. marts 2011

Milka

årh for en fed gave! sådan et vil vi også have

Anmeld

10. marts 2011

JustAnotherName

YEEEESSSSS...Min mor ringede og sagde jeg kunne bestille det der bibabad, det ville hun gerne give drengene...
Så kan begge bades samtidig og når jonas kan sidde selv og lege så kommer de jo bare til at hygge sig..Det skulle komme ind af døren i morgen hvis vi er heldige..

Øøøjjj, sådan ét der mangler vi altså også ind imellem.
Vores piger kommer enkeltvis i karbad, eller også i brusebad sammen med enten mor eller far. Men de ville jo hygge sig SÅ MEGET MERE, hvis de kunne sidde sammen, på samme tid, og hygge/lege/bade. Og vi ville spare en masse tid og penge på at skulle bade dem hver for sig.

Desværre er vores kabine med glas-rulledøre, og sådan "måne-agtig bund-form  (flot forklaret, Katrine) - så jeg tror ikke engang, at jeg ville kunne få plads til sådan en der derinde. desværre. Det havde ellers været en genial løsning.

fedt for dine drenge, at de kan komme til at bade sammen i sådan en. Dejligt at din mor lige havde bestemt sig for, at forære Jer sådan én

Anmeld

10. marts 2011

sarahb

LIZO skriver:

det ser super fedt ud hva koster det.. 

Det er så fedt ... Det koster 1199.-

Anmeld

10. marts 2011

sarahb

JustAnotherName skriver:

Øøøjjj, sådan ét der mangler vi altså også ind imellem.
Vores piger kommer enkeltvis i karbad, eller også i brusebad sammen med enten mor eller far. Men de ville jo hygge sig SÅ MEGET MERE, hvis de kunne sidde sammen, på samme tid, og hygge/lege/bade. Og vi ville spare en masse tid og penge på at skulle bade dem hver for sig.

Desværre er vores kabine med glas-rulledøre, og sådan "måne-agtig bund-form  (flot forklaret, Katrine) - så jeg tror ikke engang, at jeg ville kunne få plads til sådan en der derinde. desværre. Det havde ellers været en genial løsning.

fedt for dine drenge, at de kan komme til at bade sammen i sådan en. Dejligt at din mor lige havde bestemt sig for, at forære Jer sådan én

Ei hvor træls det ikke kan være der.. Øv.. Glæder mig bar så meget til at få der hjem.. Mon jeg kan være deri.. Hihi...
Ja det er så dejligt hun li ville det..

Anmeld

10. marts 2011

ChatH

nu er jeg grim igen er nemlig mega misundelig

har luret på det længe

Anmeld

10. marts 2011

sarahb

CVVE skriver:

har luret på det længe

Ja os mig, men ville ikk gi såååå meget for det...
Så var det heldigt den dejlige bedste lige ville gi det til hendes elskede børnebørn jeg er sååå glad, har fået mail om det er afsendt Så det lander snart hos os

Anmeld

10. marts 2011

sarahb

CVVE skriver:

har luret på det længe

Ja os mig, men ville ikk gi såååå meget for det...
Så var det heldigt den dejlige bedste lige ville gi det til hendes elskede børnebørn jeg er sååå glad, har fået mail om det er afsendt Så det lander snart hos os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.