Er det i orden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2011

tobogsylsmor27

jeg må tilstå tror han er af den type som rende gøre alt for en når man ikke er gravid men ligeså snart man er blev gravid så bliver han om til en vatnisse for nu har han dig i sit net og det kan være han rende rundt efter andre kvinde bag din ryg så mit råd til dig kom væk og det skal går hurtigt nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

jydeinden

jeg er chokeret over den måde en mand kan behandle en gravid kvinde på.. Lærer aldrig at forstå hvordan et menneske kan byde et andet menneske sådan en opførelse.

Du skriver at du flere gange har prøvet at snakke med ham om det, og gjort hvad du kunne for at få en bedring, ergo er du i mit hoved i din fulde ret til at pakke dine ting og skride.

Det er muligt han er den type fyr som prøver at komme igen og "gøre alting godt igen" men før han har vist at han virkeligt vil jer, ville jeg IKKE give ham chancen for at såre dig... igen

Anmeld

12. marts 2011

XXSS

Du spørger om det er i orden?! og Nej det er det ikke!

Han er ikke single længere, han har en familie, som han først og fremmest skal konferere med før han "bare lige" tager 14 dage på ferie, i byen hver 2. weekend osv.

Det kan godt være, at han har sine egne meninger, men det har du jo også og jeg synes bestemt ikke, at du på nogen måder skal stille dig tilfreds med de muligheder han giver dig. Hvad tror du, at dit barn på 10 år lærer af hans opførsel?

Det kan være, at han synes, at du "går og feder den", men så må han jo på kursus og rende rundt med sandsække , så han kan lærer lidt om livets realiteter.. Hvad tror du, at han gør den dag baby kommer og larmer nat og dag? Jeg tror, at du får det værre med ham på det tidspunkt end nu...

Jeg vil blot råde dig til at følge dit hjerte og tænk rationelt, og hvad du gerne vil lære dine unger hen ad vejen, skal de te sig tosset når de selv bliver voksne eller skal stifte familie og kæmpe for deres sag, eller skal de bare blive tilbage og lade sig mobbe..

Anmeld

12. marts 2011

Lou87

Anonym skriver:

Min kæreste skal være Far om 3 ½ måned... nu er han begyndt at lyve for mig med hensyn til sms'er ... han ta'r i byen på herretur hver anden eller 3. weekend hvor jeg aldrig er inviteret for han gider ikk at have mig med da han har brug for at være sig selv med sine venner, men vennerne har tit deres kærester med, mens jeg bare må blive hjemme.. og er i det hele taget slet ikk klar til at blive far alligevel mener han... Nu skal han pludselig også på udenlandsrejse med en kammerat i 14 dage og heller ikk der er jeg velkommen for det er en overraskelse til ham fra kammeraten si'r han...

Jeg bli'r så ked af det over den behandling... Han har taget min bil fra mig som han har foræret mig, fordi det er ham der betaler vægtafgift og forsikring og det vil han ikk længere selvom han tjener over 40.000 udbetalt om måneden... Jeg er på sygedagpenge og vi betaler alle andre udgifter ligeligt, pånær det er mig der betaler stort set alt kosten..

Han er aldrig hjemme andet end mandag aften og de weekender hvor han ikk er i byen arbejder han i stedet for eller ta'r ud og spiser frokost med sine venner (også uden mig selvfølgelig)... Han skubber mig til side hele tiden...

Nu har jeg fået bækkenløsning og han vil på INGEN måder hjælpe mig med noget som helst... Si'r bare at det kan jeg sagtens klare da det er sundt at få rørt sig...

Hvilket resulterer i at jeg går og pakker ud (vi er lige flyttet) jeg hænger ting op, flytter ting og laver mad, rengøring, tøjvask og desuden ta'r mig af min den store på 10 år med skole, lektier osv...

Jeg kan snart ikk mere... jeg har brug for ham så meget ... hans nærvær og hans kærlighed og hans glæde over at skulle være Far... men ingenting.............

Hvad skal jeg dog gøre... jeg er i syv sind og mens vores lille ønskebarn sparker i maven sidder hans Mor bare og græder og føler sig rigtig ydmyget og forladt...

Ensomheden er nu bedre i eget selskab end i et forhold

Om det er i orden!?
Hvordan kan du dog være i tvivl om svaret!

Jeg ville ikke pakke ud, men skynde mig og lukke kasserne og skride fra ham - han er da bare et egoistisk røvhul! Ærlig talt!

Øv - hvor er det synd for dig..
Synes ikk du ska finde dig i det, og mit bedste råd er:

Afklar ham med at det her finder ud dig sku ikke i og hvis ikk han ændrer sit ego trip - så er det bare BYE BYE!

Anmeld

12. marts 2011

anna-jonas

Søde ven....................du skal rette dette indlæg til ham. Jeg tror at han ville have godt af at læse hvordan du har det, og hvor ydmyget du føler dig. Hvis ikke det kan hjælpe på hans opførsel over for dig, så er der nok kun en ting at gøre.

Sender dig store kram................det gør mig ondt, at du skal opleve dette, i en tid hvor du er sårbar.

Anmeld

22. marts 2011

Trinemusen

smlmea skriver:

I min verden er det meget nemt,du skal simpelhent forlade den røvbanan af en idiot,heller igår end idag..

Du får intet godt ud af ham,og du har fortjent bedre,det samme har børnene..

NEMLIG! Den røvbanan!! Ud med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.