Er det i orden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.369 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

Anonym trådstarter

Min kæreste skal være Far om 3 ½ måned... nu er han begyndt at lyve for mig med hensyn til sms'er ... han ta'r i byen på herretur hver anden eller 3. weekend hvor jeg aldrig er inviteret for han gider ikk at have mig med da han har brug for at være sig selv med sine venner, men vennerne har tit deres kærester med, mens jeg bare må blive hjemme.. og er i det hele taget slet ikk klar til at blive far alligevel mener han... Nu skal han pludselig også på udenlandsrejse med en kammerat i 14 dage og heller ikk der er jeg velkommen for det er en overraskelse til ham fra kammeraten si'r han...

Jeg bli'r så ked af det over den behandling... Han har taget min bil fra mig som han har foræret mig, fordi det er ham der betaler vægtafgift og forsikring og det vil han ikk længere selvom han tjener over 40.000 udbetalt om måneden... Jeg er på sygedagpenge og vi betaler alle andre udgifter ligeligt, pånær det er mig der betaler stort set alt kosten..

Han er aldrig hjemme andet end mandag aften og de weekender hvor han ikk er i byen arbejder han i stedet for eller ta'r ud og spiser frokost med sine venner (også uden mig selvfølgelig)... Han skubber mig til side hele tiden...

Nu har jeg fået bækkenløsning og han vil på INGEN måder hjælpe mig med noget som helst... Si'r bare at det kan jeg sagtens klare da det er sundt at få rørt sig...

Hvilket resulterer i at jeg går og pakker ud (vi er lige flyttet) jeg hænger ting op, flytter ting og laver mad, rengøring, tøjvask og desuden ta'r mig af min den store på 10 år med skole, lektier osv...

Jeg kan snart ikk mere... jeg har brug for ham så meget ... hans nærvær og hans kærlighed og hans glæde over at skulle være Far... men ingenting.............

Hvad skal jeg dog gøre... jeg er i syv sind og mens vores lille ønskebarn sparker i maven sidder hans Mor bare og græder og føler sig rigtig ydmyget og forladt...

Ensomheden er nu bedre i eget selskab end i et forhold

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Puha. Det lyder hårdt.

Jeg kan godt forstå, at han har brug for at være sig selv og være sammen med sine venner, meeen synes alligevel det lyder til at han er væk meget?

Hvor gamle er I?

Har du prøvet at snakke med ham om det? Fortalt ham, hvad du føler? Vil han lytte til dig?....

Puha.. At du skal lave alt derhjemme er ikke fair, og slet ikke hvis du har bækkenløsning!

Mange krammer herfra

håber virkelig du finder ud af noget..

Anmeld

10. marts 2011

Moar2011

en stor

ville bare sige at du ikke er den eneste der er i en træls periode..

du er velkommen til at skrive, hvis du får brug for det..

Anmeld

10. marts 2011

Skouboe

For det første skal du ikke rende og lave alt det, mens du har bækkenløsning - du risikerer varige skader på dit bækken.

Og så tænker jeg - er det her en ny opførsel, eller har han været sådan i lang tid?

Anmeld

10. marts 2011

smlmea

I min verden er det meget nemt,du skal simpelhent forlade den røvbanan af en idiot,heller igår end idag..

Du får intet godt ud af ham,og du har fortjent bedre,det samme har børnene..

Anmeld

10. marts 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Forstår jeg det ret - er det manden til dit kommende barn, der behandler dig på denne måde?? Jeg er dybt chokeret...

Har han været sådan altid eller?

Anmeld

11. marts 2011

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Puha. Det lyder hårdt.

Jeg kan godt forstå, at han har brug for at være sig selv og være sammen med sine venner, meeen synes alligevel det lyder til at han er væk meget?

Hvor gamle er I?

Har du prøvet at snakke med ham om det? Fortalt ham, hvad du føler? Vil han lytte til dig?....

Puha.. At du skal lave alt derhjemme er ikke fair, og slet ikke hvis du har bækkenløsning!

Mange krammer herfra

håber virkelig du finder ud af noget..

Jeg har snakket med ham en lillion gange men det hjælper ikke... han har sine egne meninger og holdninger og angriber mig istedet for at tale om tingene..

Han er væk rigtig meget og derfor er jeg også frustreret når han heller ikk er der i weekenderne og nu skal på ferie også uden os..

Vi er over 30 begge to men jeg har dóg en del flere erfaringer i rygsækken end ham da han stort set altid har boet hjemme og har været vant til at bruge alle hans penge på sig selv da der ikke rigtigt har været nogle udgifter...

Anmeld

11. marts 2011

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

For det første skal du ikke rende og lave alt det, mens du har bækkenløsning - du risikerer varige skader på dit bækken.

Og så tænker jeg - er det her en ny opførsel, eller har han været sådan i lang tid?

Det er desværre en relativ ny opførsel... der er kommet efter jeg er blevet gravid..

Før var han den mest kærlige mand i verden og glædede sig sådan til vi blev gravide og skulle have ring på... være en familie som alle andre...

Nu... er han kold og ligeglad.. sur og snerrende...

Anmeld

11. marts 2011

Anonym trådstarter

smlmea skriver:

I min verden er det meget nemt,du skal simpelhent forlade den røvbanan af en idiot,heller igår end idag..

Du får intet godt ud af ham,og du har fortjent bedre,det samme har børnene..

Jeg ville ønske det var så let men det er det desværre ikke...

Jeg ville så gerne det her... Ha' en familie efter 10 år alene med min søn.. Jeg har ventet så længe på at finde den rigtige mand før jeg turde at blive gravid igen... netop fordi jeg ikke ville forlades...

Og nu bli'r jeg det alligevel... Gravid og alene med to børn

Anmeld

11. marts 2011

Anonym trådstarter

SØS skriver:

Forstår jeg det ret - er det manden til dit kommende barn, der behandler dig på denne måde?? Jeg er dybt chokeret...

Har han været sådan altid eller?

Ja det er faren til mit kommende barn....

Og nej han har aldrig været sådan før..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.