Føler mig snydt:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

Rockertand

Hvilken side har du købt den på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

JulieE

Rockertand skriver:

Ja, det sad jeg også også tænkte på.... Måske har siden noget support, der kan hjælpe i denne sag

Anmeld

10. marts 2011

Bas

Rockertand skriver:

Gul og gratis

Anmeld

10. marts 2011

frk Jensen

Bas skriver:

Nåh for søren, det har jeg slet ikke hørt. Hvor er det bare for dårligt at man prøver at snyde folk på denne måde.

Ja så har man dælme ikke mange rubrikker at flytte rundt med

Anmeld

10. marts 2011

Rockertand

Bas skriver:

Gul og gratis

Er der ingen sanktionsmuligheder derinde? Eller kun via g-handel?

Vil du oplyse, hvilket postnummer sælger bor i?

Anmeld

10. marts 2011

Bas

Rockertand skriver:

Er der ingen sanktionsmuligheder derinde? Eller kun via g-handel?

Vil du oplyse, hvilket postnummer sælger bor i?

Altså nu var jeg så dum at ikke bruge G-handel, er også så sur på mig selv over det. Hendes postnr er 8450

Anmeld

10. marts 2011

Rockertand

Bas skriver:

Altså nu var jeg så dum at ikke bruge G-handel, er også så sur på mig selv over det. Hendes postnr er 8450

Så tror jeg ikke, at der er så meget at gøre, desværre. Jeg ville bare blive ved med at kontakte hende (på en pæn måde selvfølgelig) for at finde en ordning.

Håber ikke, at du mister for mange penge

I øvrigt har der lige været noget ballade på Gul og gratis i debatforum, fordi der var nogle, der var uenige (der var en del, der blev ekskluderet), der var tale om g-handel, men køber havde reelt ikke mulighed for at få sine penge tilbage, fordi det var påstand mod påstand - køber havde endda billeder af pletter, men sælger påstod bare, at det var billedmanipulation, og så skete der ikke mere.

Anmeld

10. marts 2011

tinasmor

Er det ikke noget med at hvis det er betalt over dankort, så kan man nå at stoppe overførslen, og så kan du sende det retur? Ja ved det faktisk ikke.

Anmeld

10. marts 2011

DLM

kan man ikke ringe til banken og bede dem om ikke at overføre og sende klapvognen retur?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.