Føler mig snydt:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

Bas

Pia. skriver:

Øv hvor er det dårligt... Trist når man handler sådan noget og folk snyder en....

Jeg har en gang købt noget tøj og det blev så sidste gang jeg gjorde det (i hvert fald af denne person) - Jeg modtog ikke det jeg så på billedet det var forvasket og fyldt med pletter og jeg mener MANGE PLETTER ØV...  Fik også et frækt svar da jeg tog kontakt - jeg smed Lortet ud og lod det være mine dyre lærerpenge.

Det er virkelig for dårligt. Jeg har måtte tage en klud og tørre snavns og mudder af vognen

Ej hvor skidt, det er jo direkte at snyde folk, kan slet ikke tage sådan noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

De3Guldklumper

Folk ser forskelligt på tingene.. Og da du spørger om der er fejl siger hun nej - for måske er der ridser på vognen men det er jo ikke en fejl og slet ikke noget som har betydning for vognens funktion..

Men ja det er skide hamrende irreterende at stå som køber overfor sådan en sælger - for uanset hvad så burde det være noget man skulle ha haft oplyst - men for nogen er det bare lige meget..

Jeg ville have det lige som dig - følt mig snydt - og varen har ikke været som beskrevet..

Anmeld

10. marts 2011

frk Jensen

Bas skriver:

Neeej jeg er så hidsig lige nu. Jeg købte en klapvogn gennem nettet og hun fortalte mig at den "kun" er brugt to gange og intet fejler. Jeg vælger så at stole på hende og købe denne klapvogn, men stellet er fuldstændig ridset til, det ene hjul klikker når man kører og der er rust på stuerne. IIIIHHHHHHHH er så sur ligenu. Hvordan kan man være bekendt at snyde andre på denne måde???????
Jeg skrev til hende at jeg vil ha mine penge tilbage og aflevere hendes klapvogn, men så skriver hun at hun ikke vil høre mere om den klapvogn!!!! What the F...

Ville bare lige dele min aggression med jer.

Var det den vogn herinde fra som hun først skrev om at var ihh åhh så dårlig, og bagefter bare roste op til skyerne? Mener det var en jem og fix klapvogn hvor dækket var defekt osv..

Anmeld

10. marts 2011

Bas

frk Jensen skriver:

Var det den vogn herinde fra som hun først skrev om at var ihh åhh så dårlig, og bagefter bare roste op til skyerne? Mener det var en jem og fix klapvogn hvor dækket var defekt osv..

Nej det kender jeg ikke noget til. Det er en Brio klapvogn jeg har købt.

Anmeld

10. marts 2011

frk Jensen

Bas skriver:

Nej det kender jeg ikke noget til. Det er en Brio klapvogn jeg har købt.

Okay.. der var nemli en herinde fra som havde en vogn til salg, som hun først klagede sig over og bagefter roste til skyerne.. Det er ikke helt fair salg..

Kan godt forstå du har brokket dig til sælger. Det er bare ikke iorden.

Anmeld

10. marts 2011

Muffinmus

Skriv til hende at der uanset hvad er 14 dages returret, også for DIG selv om du er privat. Så hun har værsgo at tage den retur.

Men er vogn kan sagtens være brugt 2 gange og så have lidt ridser hvis den ikek kun er brugt til entur til købmande og hvis den f.eks ikke har stået inde kommer der rust på efter få uger i det danske vejr, unset alder på den.

Anmeld

10. marts 2011

tinasmor

Neeej jeg er så hidsig lige nu. Jeg købte en klapvogn gennem nettet og hun fortalte mig at den "kun" er brugt to gange og intet fejler. Jeg vælger så at stole på hende og købe denne klapvogn, men stellet er fuldstændig ridset til, det ene hjul klikker når man kører og der er rust på stuerne. IIIIHHHHHHHH er så sur ligenu. Hvordan kan man være bekendt at snyde andre på denne måde???????
Jeg skrev til hende at jeg vil ha mine penge tilbage og aflevere hendes klapvogn, men så skriver hun at hun ikke vil høre mere om den klapvogn!!!! What the F...

Ville bare lige dele min aggression med jer.

Ej for meget. Er det en handel hvor du har hentet den hos hende? Så ville jeg da personligt troppe op hos hende (ved ikke om det hjælper) .. Nå nej så lige det var på nettet du købte.

Hvis det er gennem ts eller qxl eller hvad det hedder. Så skal du klart melde hende (og skrive til hende på hendes annoncer, at du ikke vil betale for noget der ikke er i orden)

hvis det er gennem den blå avis ved jeg ikke om du kan melde det, de har sikkert eller andet med at de ikke har noget at gøre mellem to handlende.

Men det er godt nok dårlig stil det der.

Anmeld

10. marts 2011

Bas

MariaE skriver:

Skriv til hende at der uanset hvad er 14 dages returret, også for DIG selv om du er privat. Så hun har værsgo at tage den retur.

Men er vogn kan sagtens være brugt 2 gange og så have lidt ridser hvis den ikek kun er brugt til entur til købmande og hvis den f.eks ikke har stået inde kommer der rust på efter få uger i det danske vejr, unset alder på den.

Jeg har ogå tænkt på om man ikk har nogle rettigheder som køber, selvom man køber over nettet. Passer det at man har 14 dages returret?

Anmeld

10. marts 2011

Bas

tinasmor skriver:

Ej for meget. Er det en handel hvor du har hentet den hos hende? Så ville jeg da personligt troppe op hos hende (ved ikke om det hjælper) .. Nå nej så lige det var på nettet du købte.

Hvis det er gennem ts eller qxl eller hvad det hedder. Så skal du klart melde hende (og skrive til hende på hendes annoncer, at du ikke vil betale for noget der ikke er i orden)

hvis det er gennem den blå avis ved jeg ikke om du kan melde det, de har sikkert eller andet med at de ikke har noget at gøre mellem to handlende.

Men det er godt nok dårlig stil det der.

Nej,hun har sendt den med posten. Jeg har hendes adresse, problemet er bare hun bor i jylland og jeg sjælland, ellers hade jeg for længst dukket op hos hende. Altså hvor fræk kan man være, hun skriver at hun har brugt tid og penge på at sende den, derfor vil ikke refundere noget. Øhhhh nej det har hun så ikke for det mig der betalte for porto og hvor lang tid tager det at sende noget med posten.

Anmeld

10. marts 2011

Bas

frk Jensen skriver:

Okay.. der var nemli en herinde fra som havde en vogn til salg, som hun først klagede sig over og bagefter roste til skyerne.. Det er ikke helt fair salg..

Kan godt forstå du har brokket dig til sælger. Det er bare ikke iorden.

Nåh for søren, det har jeg slet ikke hørt. Hvor er det bare for dårligt at man prøver at snyde folk på denne måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.