øjenfarve bare for sjov

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

Becks

Min mor har Brune øjne, mørkt hår og er MEGET mørk i huden - Min far har blå øjne, lyst hår (som voksen mørkt) og er lys i huden.

Jeg har blå øjne, lyst hår (mørkere som voksen) og er lys i huden, så her er det klart det min fars gener der er trådt igennem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Laura.

Jeg har blå/grønne øjne og kæresten klare blå øjne. Er heller ikke i tvivl om, at vores datter kommer til at arve hans øjenfarve.

Anmeld

10. marts 2011

L.J.L

Nicolinesmor170510 skriver:

Det samme her.. Hvilket er lidt underligt, for vi er i min familie også meget mørke i huden (vi er helt danske ) Vi har som sagt mørk hud, mørk hår, og MEGET brune øjne. Men Nicolines far har helt lys blå øjne, og Nicoline har idag også de mest klare blå øjne, og overhovedet ikke noget der tangerer hen imod brune

Men det er kun øjenfarve, hun ligner garanteret dig på mange andre områder

Anmeld

10. marts 2011

Tystys14

Jeg har en meget ubestemmelig blå/grøn/grå øjnfarve, og kæresten har mørke brune så det spændene hvad vores lille pige får, lige nu er de jo totalt blå, men hun er også kun 8 dage.  Så det kan jo nå at ændre sig mange gange.

Anmeld

10. marts 2011

SiLiMiMa

sommerbarn<3 skriver:

Hvis mor har grønne øjne, som jo er en nyance af brun, og far har blå øjne. Hvad får børnene så?

Man siger jo det brune (mors grønne) går mere igennem end blå?

kan bruge min bror og hans kone som eksempel. Han har grøn/brune øjne og hun har blå.

Deres søn har meget brune øjne og deres datter har helt blå øjne.

heise - med 4 brunøjede børn (mig:brun, kæresten: blå)

Anmeld

10. marts 2011

Jibbe

Det er vel forskelligt. Det kommer også an på hvad der er i familien længere tilbage.

Min søn har sine fars grønne/grå øjne og jeg har brune.

Min søster har 1 dreng med brune øjne og 2 med blå. Hun har brune øjne og faren har blå. 

Vores far har blå øjne og det må jo ligge i vores gener så det brune ikke nødvendigvis dominerer.

Anmeld

10. marts 2011

tobogsylsmor27

hej

ja jeg har så grøn øjne med brunt/gråt skær og min den ældste har min øjnefarver og den mindste er ved at samme øjne farver ligesom MIG  den mindste far har gråblå og den stor s far havde/har vist blå

Anmeld

10. marts 2011

Kamulla

Jeg har oliven grønne øjne hvor hans far har smukke blå øjne... han har haft sin fars øjenfarve indtil nu... for nu er de begyndt at se grønne ud nogle gange... så tror han har sådanne kamelion øjne der kan skifte lidt farve alt efter hvordan lyset falder i hans øjne  

Anmeld

10. marts 2011

Bare mig..

linselouise skriver:

Men det er kun øjenfarve, hun ligner garanteret dig på mange andre områder

Det eneste hun ligner mig med er håret, hvis man skal sige noget.. Men hendes hår er alligevel ikke særlig mørkt.. Men det er faktisk næsten det eneste Øv.. hihi

Anmeld

10. marts 2011

Benjamins'mor

sommerbarn<3 skriver:

Hvis mor har grønne øjne, som jo er en nyance af brun, og far har blå øjne. Hvad får børnene så?

Man siger jo det brune (mors grønne) går mere igennem end blå?

Min kæreste har grønne øjne, og jeg har lyseblå.

Min søn fik lyseblå øjne.

Hvis det er svar nok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.