øjenfarve bare for sjov

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.011 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Hvis mor har grønne øjne, som jo er en nyance af brun, og far har blå øjne. Hvad får børnene så?

Man siger jo det brune (mors grønne) går mere igennem end blå?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Mira0911

sommerbarn<3 skriver:

Hvis mor har grønne øjne, som jo er en nyance af brun, og far har blå øjne. Hvad får børnene så?

Jeg ved ikke hvordan det er... Kæresten har havblå øjne og jeg alm. blå... Vores datter har blå øjne... 

Anmeld

10. marts 2011

L.J.L

sommerbarn<3 skriver:

jeg har grå/blå øjne og min mand har brune. Vores søn har fået min øjenfarve.

Tror ikke man kan regne med at brun dominerer altid.

Anmeld

10. marts 2011

kamtok

Jeg har meget blå øjne og min mand har lysebrune øjne, og vores søn har fået min øjenfarve. Vi har også et vennepar, hvor han har mørkebrune øjne og hun har lyseblå, og deres datter har de fineste lyseblå øjne  Så det er bestemt ikke i alle tilfælde at brune øjne dominerer...

Anmeld

10. marts 2011

Bshizzle

Jeg har Brune .. Min Søn's Far har Blå..
.. Vores dreng har Blå øjne..  

Anmeld

10. marts 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Det er lidt sjovt.

Min kærestes mor har også blå og hans far mørkebrune og min kæreste har fået blå øjne.

Både min mor og far har grønne.

Glæder mig så meget til baby. Ved han har blå når han bliver født. Men er så spændene det hele, hvem er han, hvordan ser han ud osv.

Anmeld

10. marts 2011

Englebassen82

2 forældre med brune øjne kan sagtens få børn med blå, hvor i mod at 2 forældre med blå øjne ikke kan få børn med brune, det er simpelthen ren genetisk det ikke kan lade sig gøre...

Jeg har grønne øjne og kæresten blå/grå begge vores børn har klare blå øjne, endnu syntes den store er ved at få grønne som jeg...

Anmeld

10. marts 2011

sne190810

Jeg har blå øjne, og Nikolaj har brune øjne. 

Han er halvmarokkaner, og jeg er fuldblodsdansker, som i viking-look-a-like (lys/hvid hud, rød hår, fregner og blå øjne)

Vores datter Sne har mørkt hår fra Nikolaj, og de største blå øjne fra mig

Anmeld

10. marts 2011

MaliksMor

Jeg har grønne øjne og min mand har brune øjne.

- Malik har grønne øjne, men det ligner at de er ved at blive brune

Anmeld

10. marts 2011

Bare mig..

linselouise skriver:

jeg har grå/blå øjne og min mand har brune. Vores søn har fået min øjenfarve.

Tror ikke man kan regne med at brun dominerer altid.

Det samme her.. Hvilket er lidt underligt, for vi er i min familie også meget mørke i huden (vi er helt danske ) Vi har som sagt mørk hud, mørk hår, og MEGET brune øjne. Men Nicolines far har helt lys blå øjne, og Nicoline har idag også de mest klare blå øjne, og overhovedet ikke noget der tangerer hen imod brune

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.