Dig og din partners øjenfarve ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

Anonym trådstarter

kamtok skriver:

Jeg har meget blå øjne og min mand har lysebrune øjne, og vores søn har meget blå øjne (ligesom sin mor)  

Mine 2 længste forhold har været med brun-øjede 

hahah ja så passer du ikke ind i min teori

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

kamtok

Anonym skriver:

hahah ja så passer du ikke ind i min teori

He he .. Det er heller ikke første gang i mit liv jeg har hørt, at jeg ikke passer ind i en eller andet teori - men det er dejligt at være lidt anderledes

:-)

Anmeld

10. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

ja de t har du ret i, det er tænkt ud fra Amygdala delen vi har i hjerne ( krybdyrhjernen) som er impulsiv handlende, og så er der jo den faktor at vi som mennekser også er rationelle hvis gør at det i sig selv er en BIAS ( skævhed), jeg var nysgerrig om hvor vidt vores krybdyrhjerne overgik den rationelle del af hjenen.

Problemet er jo bare, at du ikke rigtig kan undgå at få en lidt skæv statistik. For hvis de fleste danskere er blå/grønne/grå øjede, så vil der statistisk set automatisk være flere blåøjede der vælger blåøjede

Anmeld

10. marts 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Problemet er jo bare, at du ikke rigtig kan undgå at få en lidt skæv statistik. For hvis de fleste danskere er blå/grønne/grå øjede, så vil der statistisk set automatisk være flere blåøjede der vælger blåøjede

ja det kan der jo være noget om, men så er spørgsmålet om de brunøjet overvejende vil vælge brunøjet.

Anmeld

10. marts 2011

MaliksMor

Jeg har stemt andet.

Jeg har grønne øjne, og min mand har brune øjne.

Anmeld

10. marts 2011

Anonym trådstarter

kamtok skriver:

He he .. Det er heller ikke første gang i mit liv jeg har hørt, at jeg ikke passer ind i en eller andet teori - men det er dejligt at være lidt anderledes

:-)

så er du jo speciel

Anmeld

10. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

ja det kan der jo være noget om, men så er spørgsmålet om de brunøjet overvejende vil vælge brunøjet.

Det er kæresten og jeg så modbeviset på. Hehe. I hvert fald ét tilfælde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.