Dig og din partners øjenfarve ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad er din og din partners øjenfarve ??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.040 visninger
17 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. marts 2011

Anonym trådstarter

Hej De Damer

Jeg har en teori kørende i mit hoved, som jeg har haft i mange år. Den lyder således.

Hvis du er brunøjet vil du overvejende vælge en patner der har ligeledes. Hvis du er blåøjet vil du ovejende vælge en partner med blå, grønne eller grå øjne.

Er nysgerrig efter hvad din og din partners øjenfarve er.

Personligt har jeg været sammen med to ( brune) med den modsatte øjenfarve og et hav ( klamuella mig) af fyre med samme farve ( blå. grøn eller grå).

Min nuværende igennem 8 år har blå øjne som jeg.

Tankerne er baseret ud fra min uddannelse som sygeplejerske da vi havde om hjernen/nervesystemet.

KH Maise,

der er kendt for sine evige teorier om et eller andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har grønne øjne og min mand har blå øjne - så jeg har svaret andet

Anmeld

10. marts 2011

lauras*mor*

Jeg har også svaret andet...

Jeg har grå/grønne (mest grønne), og min mand har det samme... Han har dog  en snert af brun også..

Anmeld

10. marts 2011

Anonym

har svaret andet..  da mine øjne skrifter meget farve nuancer, og det har min datter osse arvet - men min kæreste har blå-grønne øjne.

Anmeld

10. marts 2011

Clisolka

Hej De Damer

Jeg har en teori kørende i mit hoved, som jeg har haft i mange år. Den lyder således.

Hvis du er brunøjet vil du overvejende vælge en patner der har ligeledes. Hvis du er blåøjet vil du ovejende vælge en partner med blå, grønne eller grå øjne.

Personligt har jeg været sammen med to ( brune) med den modsatte øjenfarve og et hav ( klamuella mig) af fyre med samme farve ( blå. grøn eller grå).

Tankerne er baseret ud fra min uddannelse som sygeplejerske da vi havde om hjernen/nervesystemet.

KH Maise,

Både min kæreste og jeg har blå øjne 

Anmeld

10. marts 2011

Anonym trådstarter

MODERATOR, slet lige denne, har kommet til at oprette to damn.

Anmeld

10. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hej De Damer

KH Maise,

Jeg tror det er svært at opstille sådan, da jeg har indtryk af, at de fleste (ikke alle) danskere har blå/grønne/grå-ish øjne.. Men jeg har sådan en blandet landhandel. Har lidt af hver Der er både blå, grå, grøn og lidt brunt i mine øjne. Min dejlige asiatiske kæreste har de lækreste mørkebrune øjne

Anmeld

10. marts 2011

kamtok

Jeg har meget blå øjne og min mand har lysebrune øjne, og vores søn har meget blå øjne (ligesom sin mor)  

Mine 2 længste forhold har været med brun-øjede 

Anmeld

10. marts 2011

Mikkel's mor <3

Min kæreste har blå øjne ligesom mig. (:

Anmeld

10. marts 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Jeg tror det er svært at opstille sådan, da jeg har indtryk af, at de fleste (ikke alle) danskere har blå/grønne/grå-ish øjne.. Men jeg har sådan en blandet landhandel. Har lidt af hver Der er både blå, grå, grøn og lidt brunt i mine øjne. Min dejlige asiatiske kæreste har de lækreste mørkebrune øjne

ja de t har du ret i, det er tænkt ud fra Amygdala delen vi har i hjerne ( krybdyrhjernen) som er impulsiv handlende, og så er der jo den faktor at vi som mennekser også er rationelle hvis gør at det i sig selv er en BIAS ( skævhed), jeg var nysgerrig om hvor vidt vores krybdyrhjerne overgik den rationelle del af hjenen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.