Er det en myte??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

Rosa

Caroline86 skriver:

jeg havde MEGA kvalme og kastede op dagligt fra 5.-15. uge... Jeg fik en pige med MASSER af hår (det siges jo også at kvalme er tegn på en imponerende hårpragt på det lille hoved )

Så på mig passer den ret godt

Hahaha, jeg var søsyg og elendig til 14.uge, og jeg fik en lille skaldet dreng 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Clisolka

Carina1984 skriver:

... At der gemmer sig en pige i maven når man har tidlig kvalme? Mener jeg var 8-9 uger henne da jeg fik kvalme og kastede op dagen lang, da jeg ventede min søn. Nu er jeg i 7 uge og haft kvalme en uge men blevet værre de sidste dage Hvilket køn har I fået når I har haft kvalme tidlig i graviditeten?

Jeg havde lidt småkvalme til at starte med, men ingen opkast...  Jeg fik Isabella 

Anmeld

10. marts 2011

CiSo

Jeg havde næsten ingen kvalme, tror jeg havde det 2 morgener.. Og jeg fik en dreng.

Anmeld

10. marts 2011

frk Jensen

Ingen kvalme overhovedet... Havde dog ret meget halsbrand de sidste uger af graviditeten og jeg fik en dreng med meget hår :)

Anmeld

10. marts 2011

Clisolka

Carina1984 skriver:

Har aldrig hørt at håret har noget at sige. Har derimod hørt at man får meget halsbrand hvis baby har meget hår og det ska jeg love for at jeg havde og magnus havde meget hår og er i en alder af 16 mdr blevet klippet 5 gange

Har også hørt det med halsbrand og hår... Jeg led ekstremt af meget halsbrand til sidst i graviditeten, og tøsen havde også meget hår her 

Anmeld

10. marts 2011

morethanperfect

Carina1984 skriver:

... At der gemmer sig en pige i maven når man har tidlig kvalme? Mener jeg var 8-9 uger henne da jeg fik kvalme og kastede op dagen lang, da jeg ventede min søn. Nu er jeg i 7 uge og haft kvalme en uge men blevet værre de sidste dage Hvilket køn har I fået når I har haft kvalme tidlig i graviditeten?

Jeg havde kvalme men fik en dreng

Tror det er tilfældigt

Anmeld

10. marts 2011

Musen5

I min første graviditet og i denne har jeg haft det perfekt... og i anden og tredje havde jeg den ondste kvalme de første 3 mdr...

Har fået Pige, dreng, dreng og venter en pige igen

/Mette 20+4

Anmeld

10. marts 2011

Musen5

I min første graviditet og i denne har jeg haft det perfekt... og i anden og tredje havde jeg den ondste kvalme de første 3 mdr...

Har fået Pige, dreng, dreng og venter en pige igen

/Mette 20+4

Anmeld

10. marts 2011

Fenja09

Carina1984 skriver:

Ja det vil jeg mene at det er - tror kun at du kan være næsten sikker på kønnet, når du bliver scannet, alt det andet er gammel ammestue-snak

Anmeld

10. marts 2011

De3Guldklumper

Har aldrig haft kvalme eller ubehag i  nogle af mine gravidteter og jeg har fået et af hver køn..

Kender tilgængæld en som har været virkelig syg i begge hendes graviditeter med kvalme, dehydrering pga opkast hvor det er endt i hospitals indlæggelse og efterfølgende kontroller alle 9  mdr og hun har fået 2 drenge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.