Er det en myte??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.307 visninger
22 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

>>Carina<<

... At der gemmer sig en pige i maven når man har tidlig kvalme? Mener jeg var 8-9 uger henne da jeg fik kvalme og kastede op dagen lang, da jeg ventede min søn. Nu er jeg i 7 uge og haft kvalme en uge men blevet værre de sidste dage Hvilket køn har I fået når I har haft kvalme tidlig i graviditeten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

sarahb

jeg har begga gange kastet op fra før jeg kunne teste og til ca 12 uge og jeg har 2 DRENGE...

Anmeld

10. marts 2011

>>Carina<<

sarahb skriver:

jeg har begga gange kastet op fra før jeg kunne teste og til ca 12 uge og jeg har 2 DRENGE...

Pyhhh jeg magter ik at kaste op 24/7 igen i så mange uger

Anmeld

10. marts 2011

LRJ

Carina1984 skriver:

... At der gemmer sig en pige i maven når man har tidlig kvalme? Mener jeg var 8-9 uger henne da jeg fik kvalme og kastede op dagen lang, da jeg ventede min søn. Nu er jeg i 7 uge og haft kvalme en uge men blevet værre de sidste dage Hvilket køn har I fået når I har haft kvalme tidlig i graviditeten?

Jeg fik en pige havde kvalme fra uge 6 , og min svigerinde der havde mere kvalme end mig til at starte med fik en dreng

Anmeld

10. marts 2011

Caroline86

jeg havde MEGA kvalme og kastede op dagligt fra 5.-15. uge... Jeg fik en pige med MASSER af hår (det siges jo også at kvalme er tegn på en imponerende hårpragt på det lille hoved )

Så på mig passer den ret godt

Anmeld

10. marts 2011

>>Carina<<

Lone H. skriver:

Jeg fik en pige havde kvalme fra uge 6 , og min svigerinde der havde mere kvalme end mig til at starte med fik en dreng

Hehe man ka da ik vide sig sikker så

Anmeld

10. marts 2011

Worldwide

Ingen kvalme eler opkast her og jeg sidder med en dejlig lille pige på armen Jeg sov dog med hovedet vendt mod nord ligemeget hvor jeg sov.. Hvilket skulle betyde det er en pige.. Men tror det er myter det hele :p

Anmeld

10. marts 2011

LRJ

Carina1984 skriver:

Hehe man ka da ik vide sig sikker så

Hehe nej

Anmeld

10. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har både været gravid med en dreng og en pige og jeg har intet haft, at kvalme.

Min svigerinde havde kvalme det meste af sin graviditet og hun fik en dreng. Hun havde intet, da hun ventede sin pige.

Så jeg tror, at det er en myte.

Anmeld

10. marts 2011

>>Carina<<

Caroline86 skriver:

jeg havde MEGA kvalme og kastede op dagligt fra 5.-15. uge... Jeg fik en pige med MASSER af hår (det siges jo også at kvalme er tegn på en imponerende hårpragt på det lille hoved )

Så på mig passer den ret godt

Har aldrig hørt at håret har noget at sige. Har derimod hørt at man får meget halsbrand hvis baby har meget hår og det ska jeg love for at jeg havde og magnus havde meget hår og er i en alder af 16 mdr blevet klippet 5 gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.