hipp pulver mme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

Kamulla

Alberts/ skriver:

vores superbrugsen har det desværre kun i flydene, og skal ringe til superbest imorgen for at hører om de kunne skaffe det,  men ellers må jeg smutte i bilka

hmm underligt.. for jeg fandt det i pulver der.. det var ihvertfald i pulver i vores kvickly før den lukkede men det også 3år siden jeg købte det til Noah jo men kvickly har det ihvertfald... har aldrig shoppet efter mme i bilka eller Super best.. så der ved jeg ikke om de har det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Alberts/

Sallisørøver skriver:

hmm underligt.. for jeg fandt det i pulver der.. det var ihvertfald i pulver i vores kvickly før den lukkede men det også 3år siden jeg købte det til Noah jo men kvickly har det ihvertfald... har aldrig shoppet efter mme i bilka eller Super best.. så der ved jeg ikke om de har det 

har heller aldrig selv i bilka, da der er lidt halvlangt, men hvad gør man ikke for sit barn(;

Anmeld

10. marts 2011

Kamulla

Alberts/ skriver:

har heller aldrig selv i bilka, da der er lidt halvlangt, men hvad gør man ikke for sit barn(;

hehe nemlig men da træls de kun har det i flydende form i din superbrugs...  

Anmeld

10. marts 2011

Alberts/

Sallisørøver skriver:

hehe nemlig men da træls de kun har det i flydende form i din superbrugs...  

meget for det er halv dyrt i længden, og de kan åbenbart ikk få det hjem i pulver da det ikke er inden for coop som jeg jjo så ikke kan forstå når de har det i brikker

Anmeld

10. marts 2011

Kamulla

Alberts/ skriver:

meget for det er halv dyrt i længden, og de kan åbenbart ikk få det hjem i pulver da det ikke er inden for coop som jeg jjo så ikke kan forstå når de har det i brikker

jamen COOP er jo dem der startede med at forhandle HIPP... det da underligt altså.. hehe.. ja dyrt?? efter jeg avr igennem, Allomin både syrnet og normal, NAN, Hipp mm. endte det med vi fandt ud af han ikke kune tåle alm mme.. så måtte på Apoteket efter Nutramigen der kostede 280kr pr dåse ( i en dåse var der indhold svarende til en ½pakke NAN)  men så længe han ikke fik ondt mere... 

Anmeld

10. marts 2011

Alberts/

Sallisørøver skriver:

jamen COOP er jo dem der startede med at forhandle HIPP... det da underligt altså.. hehe.. ja dyrt?? efter jeg avr igennem, Allomin både syrnet og normal, NAN, Hipp mm. endte det med vi fandt ud af han ikke kune tåle alm mme.. så måtte på Apoteket efter Nutramigen der kostede 280kr pr dåse ( i en dåse var der indhold svarende til en ½pakke NAN)  men så længe han ikke fik ondt mere... 

det skulle du da have haft gul resept på så skulle du kun af med 60 tror jeg det er(;

men han kan ikke fordrage nan og alomin og en jeg ikke kan stave til, men hipp glider ned, troede ellers det var flasken me nej det var desværre mælken

Anmeld

10. marts 2011

Kamulla

Alberts/ skriver:

det skulle du da have haft gul resept på så skulle du kun af med 60 tror jeg det er(;

men han kan ikke fordrage nan og alomin og en jeg ikke kan stave til, men hipp glider ned, troede ellers det var flasken me nej det var desværre mælken

fik skam grøn recept på den efter noget tid hos lægen men det kostede stadig 140kr pr. dåse 

Anmeld

10. marts 2011

Alberts/

Sallisørøver skriver:

fik skam grøn recept på den efter noget tid hos lægen men det kostede stadig 140kr pr. dåse 

okay det var alligevel noget(:

Anmeld

15. marts 2011

lulleh

mener da helt bestemt at super best har pulver...

Anmeld

15. marts 2011

Alberts/

lulleh skriver:

mener da helt bestemt at super best har pulver...

ringede til dem og de havde det ikke men de fik det hjem til mig dagen efter(; ellers fandt jeg det i kiwi(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.