hipp pulver mme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.680 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

Alberts/

nogle der ved om man kan købe hipp i pulverform og hvad buik det kan købes i`?

købte nemlig det i flyde form og jubii albert kan lide det, men det bliver ret så dyrt i længden med det i flydene form

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Vial

Nemlig.com - så kan du samtidig købe bleer på tilbud. OG du får det leveret lige til døren. Måske allerede i aften - senest i morgen, det booker du selv.

Skønt sted at shoppe..

PS: De har også massivt tilbud på nestle frugtmos, da det jo er ved at udgå (nestle skal fremover kun have mme)

Anmeld

10. marts 2011

Alberts/

KaMa skriver:

Nemlig.com - så kan du samtidig købe bleer på tilbud. OG du får det leveret lige til døren. Måske allerede i aften - senest i morgen, det booker du selv.

Skønt sted at shoppe..

PS: De har også massivt tilbud på nestle frugtmos, da det jo er ved at udgå (nestle skal fremover kun have mme)

super det var nemt tak´(:

Anmeld

10. marts 2011

Alberts/

KaMa skriver:

Skønt sted at shoppe..

org manner man skal jo købe for 400 kr

Anmeld

10. marts 2011

Vial

Alberts/ skriver:

org manner man skal jo købe for 400 kr

Årrh, sorry.

Det havde jeg ikke tænkt på. jeg køber altid for omkring 900 kr..

Hvis du evt. køber 3 pk bleer (af forskellige mærker, så prisen kun 99 kr) og 2 pk mme?

Hvis du altså har råd til det.. jeg køber jo stort ind. Kan lige så godt køre kortet igennem - vi skal nok få det brugt herhjemme.

Er ked af at du lige troede, at du havde løsningen

Anmeld

10. marts 2011

Alberts/

KaMa skriver:

Årrh, sorry.

Det havde jeg ikke tænkt på. jeg køber altid for omkring 900 kr..

Hvis du evt. køber 3 pk bleer (af forskellige mærker, så prisen kun 99 kr) og 2 pk mme?

Hvis du altså har råd til det.. jeg køber jo stort ind. Kan lige så godt køre kortet igennem - vi skal nok få det brugt herhjemme.

Er ked af at du lige troede, at du havde løsningen

køber aldi bleer til 80 så kan ikk betale sig(;

Anmeld

10. marts 2011

Valle81

Alberts/ skriver:

nogle der ved om man kan købe hipp i pulverform og hvad buik det kan købes i`?

købte nemlig det i flyde form og jubii albert kan lide det, men det bliver ret så dyrt i længden med det i flydene form

Hipp er bare det bedste, det er begge mine vokset op på pulver kan købes i bilka til 44 kroner for en pakke og også i føtex, ved ikke hvad det koster der

Anmeld

10. marts 2011

Alberts/

Valle81 skriver:

Hipp er bare det bedste, det er begge mine vokset op på pulver kan købes i bilka til 44 kroner for en pakke og også i føtex, ved ikke hvad det koster der

super, tak skal du have, så må jeg i bilka, (;

det er det eneste han vil hae har jeg fundet ud af troede ellers det var flasken man ikke kunne klare men det var mælken,

og her i bjerringbro kan vi kun få det i brik

Anmeld

10. marts 2011

Kamulla

jeg købte det i pulverform i Superbrugsen eller Kvickly ekstra...

Anmeld

10. marts 2011

Alberts/

Sallisørøver skriver:

jeg købte det i pulverform i Superbrugsen eller Kvickly ekstra...

vores superbrugsen har det desværre kun i flydene, og skal ringe til superbest imorgen for at hører om de kunne skaffe det,  men ellers må jeg smutte i bilka

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.