Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Milka skriver: skønne, skønne billeder dejligt med to børn på skødet, ikke?
skønne, skønne billeder dejligt med to børn på skødet, ikke?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kristinewl skriver: Tak for skøn læsning Hvor er det bare nogle skønne billeder. To kønne, lækre drenge og en "wow" mor knus
Tak for skøn læsning
Hvor er det bare nogle skønne billeder. To kønne, lækre drenge og en "wow" mor
knus
Dejligt med en update
Og kanon gode billeder af dig og drengene!!!
Dejlige billeder i er så smukke alle 3
Klitgaard skriver: Dejlige billeder i er så smukke alle 3
TbCp skriver: Dejligt med en update Og kanon gode billeder af dig og drengene!!!
sarahb skriver: Hej Alles zu sammen.. Her i det lille hjem i brønshøj går det godt, børnene vokser og vokser og det er svært at følge med. Isaac er nu 91cm og vejer 13 kg, han er en tynd lille sag.. Og så snakker og snakker han som en papegøje, han kan mere eller mindre sige ALT. Og så lærer han sange så hurtigt. Tror han har det som mig, høre en sang nogle gange og så sidder den der. Han kan synge, mester jacob, lille peter edderkop, se den lille kattekilling, hjulene på bussen, i dag er det ..... fødselsdag, næsten mariehønen evigglad, bamse gik og så synger han med glæde med på fars sang BLACK AND YELLOW, i isaacs verden hedder det blakalello...SÅ sødt.. Jonas vokser også derud af, han er 67cm nu ca. Hvad jeg lige kan måle ham til og vejer 7,1 kg. Han griner så meget og elsker at blive kastet op i luften.. Skal snart prøve at give ham grød, så skal lige have gang i opskrifterne snart. Så hvis i ligger inde med nogle lækre nogle så sig endelig til. Han har i nat sovet på sit eget værelse for første gang. Han faldt i søvn kl.19 i vores soveværelse og da jeg gik i seng kl. 23 ammede jeg ham og så kom han ind i sit væresle. Han vågnede først 4,20 igen i stedet for at vågne konstat når han sover hos os. Så det var jo så dejligt. Isaav stod op kl. 6 og fik vækket Jonas omkring 6,15. Så det har været en dejlig nat Håber det går ligeså godt i nat...Jamen det var lige lidt fra os.. Og så skal i selvfølgelig se de 2 skønne drenge
Hej Alles zu sammen.. Her i det lille hjem i brønshøj går det godt, børnene vokser og vokser og det er svært at følge med. Isaac er nu 91cm og vejer 13 kg, han er en tynd lille sag.. Og så snakker og snakker han som en papegøje, han kan mere eller mindre sige ALT. Og så lærer han sange så hurtigt. Tror han har det som mig, høre en sang nogle gange og så sidder den der. Han kan synge, mester jacob, lille peter edderkop, se den lille kattekilling, hjulene på bussen, i dag er det ..... fødselsdag, næsten mariehønen evigglad, bamse gik og så synger han med glæde med på fars sang BLACK AND YELLOW, i isaacs verden hedder det blakalello...SÅ sødt.. Jonas vokser også derud af, han er 67cm nu ca. Hvad jeg lige kan måle ham til og vejer 7,1 kg. Han griner så meget og elsker at blive kastet op i luften.. Skal snart prøve at give ham grød, så skal lige have gang i opskrifterne snart. Så hvis i ligger inde med nogle lækre nogle så sig endelig til. Han har i nat sovet på sit eget værelse for første gang. Han faldt i søvn kl.19 i vores soveværelse og da jeg gik i seng kl. 23 ammede jeg ham og så kom han ind i sit væresle. Han vågnede først 4,20 igen i stedet for at vågne konstat når han sover hos os. Så det var jo så dejligt. Isaav stod op kl. 6 og fik vækket Jonas omkring 6,15. Så det har været en dejlig nat Håber det går ligeså godt i nat...Jamen det var lige lidt fra os.. Og så skal i selvfølgelig se de 2 skønne drenge
dejlige dejlige unger Sarah!
lækre børn - og en lækker mor... du stråler jo søde
Mums, sikke nogle lækre lamse-bamser......................
Forresten, FEDT badekar du får...................husk pics. til folket, ikke??
anna-jonas skriver: Mums, sikke nogle lækre lamse-bamser...................... Forresten, FEDT badekar du får...................husk pics. til folket, ikke??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128