Lige lidt fra os:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

sarahb

Milka skriver:

skønne, skønne billeder  dejligt med to børn på skødet, ikke? 

jo det er så skønt, de er såååå søde. Der er bare så mange glæder ved at have 2.. Det må jo virkelig være så dejligt med twins når de har den alder dine har nu hvor de bare nyder hinanden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

sarahb

Kristinewl skriver:

Tak for skøn læsning

Hvor er det bare nogle skønne billeder. To kønne, lækre drenge og en "wow" mor

knus

Tak søde... Hvor er du skøn..

Anmeld

10. marts 2011

TbCp

Dejligt med en update

Og kanon gode billeder af dig og drengene!!!

Anmeld

10. marts 2011

Klitgaard

Dejlige billeder i er så smukke alle 3

Anmeld

10. marts 2011

sarahb

Klitgaard skriver:

Dejlige billeder i er så smukke alle 3

Hvor er du sød. Tak...

Anmeld

10. marts 2011

sarahb

TbCp skriver:

Dejligt med en update

Og kanon gode billeder af dig og drengene!!!

Ja det ar ved at være længe siden og mange tak

Anmeld

10. marts 2011

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

Hej Alles zu sammen..
Her i det lille hjem i brønshøj går det godt, børnene vokser og vokser og det er svært at følge med.
Isaac er nu 91cm og vejer 13 kg, han er en tynd lille sag.. Og så snakker og snakker han som en papegøje, han kan mere eller mindre sige ALT. Og så lærer han sange så hurtigt. Tror han har det som mig, høre en sang nogle gange og så sidder den der.
Han kan synge, mester jacob, lille peter edderkop, se den lille kattekilling, hjulene på bussen, i dag er det ..... fødselsdag, næsten mariehønen evigglad, bamse gik og så synger han med glæde med på fars sang BLACK AND YELLOW, i isaacs verden hedder det blakalello...SÅ sødt..
Jonas vokser også derud af, han er 67cm nu ca. Hvad jeg lige kan måle ham til og vejer 7,1 kg. Han griner så meget og elsker at blive kastet op i luften.. Skal snart prøve at give ham grød, så skal lige have gang i opskrifterne snart. Så hvis i ligger inde med nogle lækre nogle så sig endelig til.
Han har i nat sovet på sit eget værelse for første gang. Han faldt i søvn kl.19 i vores soveværelse og da jeg gik i seng kl. 23 ammede jeg ham og så kom han ind i sit væresle. Han vågnede først 4,20 igen i stedet for at vågne konstat når han sover hos os. Så det var jo så dejligt. Isaav stod op kl. 6 og fik vækket Jonas omkring 6,15. Så det har været en dejlig nat Håber det går ligeså godt i nat...

Jamen det var lige lidt fra os.. Og så skal i selvfølgelig se de 2 skønne drenge

dejlige dejlige unger Sarah!

Anmeld

10. marts 2011

msax

lækre børn - og en lækker mor... du stråler jo søde

Anmeld

10. marts 2011

anna-jonas

Mums, sikke nogle lækre lamse-bamser......................

Forresten, FEDT badekar du får...................husk pics. til folket, ikke??

Anmeld

10. marts 2011

sarahb

anna-jonas skriver:

Mums, sikke nogle lækre lamse-bamser......................

Forresten, FEDT badekar du får...................husk pics. til folket, ikke??

Tak søde Mette... Og jo da i skal da spammes med badendes billeder , specielt med mig i.... NOOOooOOoooooooT.. Haha.. Men med ungerne er jeg med på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.