Lige lidt fra os:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.148 visninger
26 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

sarahb

Hej Alles zu sammen..
Her i det lille hjem i brønshøj går det godt, børnene vokser og vokser og det er svært at følge med.
Isaac er nu 91cm og vejer 13 kg, han er en tynd lille sag.. Og så snakker og snakker han som en papegøje, han kan mere eller mindre sige ALT. Og så lærer han sange så hurtigt. Tror han har det som mig, høre en sang nogle gange og så sidder den der.
Han kan synge, mester jacob, lille peter edderkop, se den lille kattekilling, hjulene på bussen, i dag er det ..... fødselsdag, næsten mariehønen evigglad, bamse gik og så synger han med glæde med på fars sang BLACK AND YELLOW, i isaacs verden hedder det blakalello...SÅ sødt..
Jonas vokser også derud af, han er 67cm nu ca. Hvad jeg lige kan måle ham til og vejer 7,1 kg. Han griner så meget og elsker at blive kastet op i luften.. Skal snart prøve at give ham grød, så skal lige have gang i opskrifterne snart. Så hvis i ligger inde med nogle lækre nogle så sig endelig til.
Han har i nat sovet på sit eget værelse for første gang. Han faldt i søvn kl.19 i vores soveværelse og da jeg gik i seng kl. 23 ammede jeg ham og så kom han ind i sit væresle. Han vågnede først 4,20 igen i stedet for at vågne konstat når han sover hos os. Så det var jo så dejligt. Isaav stod op kl. 6 og fik vækket Jonas omkring 6,15. Så det har været en dejlig nat Håber det går ligeså godt i nat...

Jamen det var lige lidt fra os.. Og så skal i selvfølgelig se de 2 skønne drenge
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

sarahb

og det her er da også fiiiint...

Og så isaac fra Fastelavn

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. marts 2011

Bondepigen

Jamen hvor lyder det herligt. Det lyder som alt går lige som det skal hos jer.

Og hvor er Isaac dog dygtig. Emma kan osse selv synge elefantens vuggevise, se min kjole, mester Jakob, bager Bo, Lille Peter edderkop, og sikkert et par stykker mere, som jeg har glemt. Det er bare SÅ sødt, når de går rundt og synger!!!

Anmeld

10. marts 2011

Bondepigen

Og skønne skønne billeder i øvrigt af smukke unge mennesker!

Anmeld

10. marts 2011

ChatH

sarahb skriver:

Hej Alles zu sammen..
Her i det lille hjem i brønshøj går det godt, børnene vokser og vokser og det er svært at følge med.
Isaac er nu 91cm og vejer 13 kg, han er en tynd lille sag.. Og så snakker og snakker han som en papegøje, han kan mere eller mindre sige ALT. Og så lærer han sange så hurtigt. Tror han har det som mig, høre en sang nogle gange og så sidder den der.
Han kan synge, mester jacob, lille peter edderkop, se den lille kattekilling, hjulene på bussen, i dag er det ..... fødselsdag, næsten mariehønen evigglad, bamse gik og så synger han med glæde med på fars sang BLACK AND YELLOW, i isaacs verden hedder det blakalello...SÅ sødt..
Jonas vokser også derud af, han er 67cm nu ca. Hvad jeg lige kan måle ham til og vejer 7,1 kg. Han griner så meget og elsker at blive kastet op i luften.. Skal snart prøve at give ham grød, så skal lige have gang i opskrifterne snart. Så hvis i ligger inde med nogle lækre nogle så sig endelig til.
Han har i nat sovet på sit eget værelse for første gang. Han faldt i søvn kl.19 i vores soveværelse og da jeg gik i seng kl. 23 ammede jeg ham og så kom han ind i sit væresle. Han vågnede først 4,20 igen i stedet for at vågne konstat når han sover hos os. Så det var jo så dejligt. Isaav stod op kl. 6 og fik vækket Jonas omkring 6,15. Så det har været en dejlig nat Håber det går ligeså godt i nat...

Jamen det var lige lidt fra os.. Og så skal i selvfølgelig se de 2 skønne drenge

årh altså hvor er Isaac kær med de sange der, vildt imponerende!! 

Og super med Jonas første nat i eget værelse hva? det er da til at holde ud

Valde sov fra 20.00 og til 6.30 så det er bare perfekt det kan vi lide!!

Fantastiske billeder af jer alle i er bare virkelig smukke søde!! Glæder mig til at se dig igen

Kæmpe  Chatarina

Anmeld

10. marts 2011

sarahb

CVVE skriver:

årh altså hvor er Isaac kær med de sange der, vildt imponerende!! 

Og super med Jonas første nat i eget værelse hva? det er da til at holde ud

Valde sov fra 20.00 og til 6.30 så det er bare perfekt det kan vi lide!!

Fantastiske billeder af jer alle i er bare virkelig smukke søde!! Glæder mig til at se dig igen

Kæmpe  Chatarina

Ja han er så sej til at synge... Så skønt når han skråler, og så har han fundet sin dybe stemme, så lyder meget sjovt npr lille peter edderkop kommer i en tone der nærmest er dybere end en bas.. haha..

Ej hvor dejligt med Valde, det er jo lige til at holde til... Skønt.. Så er du udhvilet.. hihi..

Tak for komplimentet søde..
Glæder mig også til at se dig søde.. rigtig meget.. Næste uge kommer min mor nogle af dagene, men jeg kigger lige Omers vagtplan osv hva der passer bedst så vender jeg tilbage...

Anmeld

10. marts 2011

sarahb

bondepigen skriver:

Jamen hvor lyder det herligt. Det lyder som alt går lige som det skal hos jer.

Og hvor er Isaac dog dygtig. Emma kan osse selv synge elefantens vuggevise, se min kjole, mester Jakob, bager Bo, Lille Peter edderkop, og sikkert et par stykker mere, som jeg har glemt. Det er bare SÅ sødt, når de går rundt og synger!!!

ej hvor er hun også bare dygtig
Det er så sjovt og så hyggeligt at høre dem gå og synge for sig selv..

Og mange tak, smukke.

Anmeld

10. marts 2011

Bondepigen

sarahb skriver:

ej hvor er hun også bare dygtig
Det er så sjovt og så hyggeligt at høre dem gå og synge for sig selv..

Og mange tak, smukke.

Anmeld

10. marts 2011

Milka

skønne, skønne billeder  dejligt med to børn på skødet, ikke? 

Anmeld

10. marts 2011

KWL

Tak for skøn læsning

Hvor er det bare nogle skønne billeder. To kønne, lækre drenge og en "wow" mor

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.