Dårlig stemning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2008

fam.4xc

Hold op der må være sket en masse siden jeg var på sidst på eftermiddagen i går til nu for jeg har intet lagt mærke til og synes da egenlig siden kommer til at mangle Majbritt og også hendes gode tilbud!!

Og så ved jeg jo personligt at det ik er rart når det blir personligt, og lige netop flyttede jeg fra en anden baby siden til denne som virker helt anderledes, men der er jeg måske forkert på den??? Håber det da vitterligt ik :S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2008

Honningblomst

fam.4xc skriver:

Hold op der må være sket en masse siden jeg var på sidst på eftermiddagen i går til nu for jeg har intet lagt mærke til og synes da egenlig siden kommer til at mangle Majbritt og også hendes gode tilbud!!

Og så ved jeg jo personligt at det ik er rart når det blir personligt, og lige netop flyttede jeg fra en anden baby siden til denne som virker helt anderledes, men der er jeg måske forkert på den??? Håber det da vitterligt ik :S

Der er intet sket herinde...det var noget mellem Maj-britt og nogle andre og det foregik personligt mellem dem.
Knus Eva.

Anmeld

10. oktober 2008

MorCamilla

Jeg var ikke så meget på i går, er her ikke så meget i tiden, kan ikke helt overskue det. Selv om det er dejligt at koble lidt fra.. Så JA JEG STEMMER HELT KLART FOR AT DEN GODE OG HYGGELIGE STEMNING KOMMER TILBAGE PÅ BABY.DK...

Knus fra Camilla.

Anmeld

10. oktober 2008

tasha33

helt enig, der er ingen grund til at der skal være en dårlig stemning herinde. :)vi er vel voksne mennesker og burde snakke ordentligt til hinanden.
knuz natasha

Anmeld

10. oktober 2008

Fam. Madsen

tasha33 skriver:

helt enig, der er ingen grund til at der skal være en dårlig stemning herinde. :)vi er vel voksne mennesker og burde snakke ordentligt til hinanden.
knuz natasha

kan jeg kun give dig ret i:D:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.