Dårlig stemning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.055 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. oktober 2008

Pia.

Jeg syntes at der meget hurtigt kom en rigtig trist og dårlig stemning her inde siden Majbritt tog det valg at "forlade" os...
Jeg håber Majbritt bare holder en pause og vender tilbage til os igen på et tidspunkt...

Men imellem tiden skulle vi så ikke se at få den gode stemning tilbage på baby.dk

Stort knus fra Pia, som om meget snart har efterårsferie... :) - stort smil !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2008

tascia

du har ret... er det mon den tid af mdr.? ;)

//Natascia

Anmeld

10. oktober 2008

Annikaa

jo, synes jeg bestemt.

Gik lidt glip af hvad der forgik, og lige pludselig var der bare en virkelig dårlig steming.

Jeg har ihvertfald brug for jer. Jeg får tit et smil eller et grin af jeres kommentarer, og det er dejligt når man bare er selv hjemme hele dagen. Jeg er nemlig ikke startet i mødregruppe endnu, og har brug for at snakke lidt med andre end min mand og familie. Men så er det rart at jeg har jer. ;)

Annika

Anmeld

10. oktober 2008

SaNiNa

Ja jeg ved ikke lige helt hvad der er sket i går men jeg holder på baby.dk ikke skal have en dårlig stemning...

men mener stadig at man må og kan sige sin mening og sine holdninger...

Og så håber jeg at Majbritt kommer til at savne os så meget at hun kommer tilbage...

Men lad os nu se videre isted for at træde rundt i det...

Smil til verden og den smiler til jer:D

Sanne

Anmeld

10. oktober 2008

Janep

jo, synes jeg bestemt.

Gik lidt glip af hvad der forgik, og lige pludselig var der bare en virkelig dårlig steming.

Jeg har ihvertfald brug for jer. Jeg får tit et smil eller et grin af jeres kommentarer, og det er dejligt når man bare er selv hjemme hele dagen. Jeg er nemlig ikke startet i mødregruppe endnu, og har brug for at snakke lidt med andre end min mand og familie. Men så er det rart at jeg har jer.

Annika

helt enig .. her er det presis(staves??) det samme :D

Anmeld

10. oktober 2008

Honningblomst

Det havde vel egentlig ikke noget som helst med denne her side at gøre....det var mail og beskeder hun havde fået udenom og skal vi ikke holde det ved det.
En anden ting er at jeg ikke forstår behovet eller meningen med at deklarere sit stop/pause på sådanne sider her...?? eller er det bare mig der ikke kan se meningen og faktisk kun synes det trækker det hele endnu længere...
Knus Eva...

Anmeld

10. oktober 2008

Skovurt

Eva skriver:

Det havde vel egentlig ikke noget som helst med denne her side at gøre....det var mail og beskeder hun havde fået udenom og skal vi ikke holde det ved det.
En anden ting er at jeg ikke forstår behovet eller meningen med at deklarere sit stop/pause på sådanne sider her...?? eller er det bare mig der ikke kan se meningen og faktisk kun synes det trækker det hele endnu længere...
Knus Eva...

Nej, jeg tænkte præcist det samme...

Og synes da egentlig bare siden skal fortsætte som hidtil - der er vel egentlig jævnligt personer som "hopper fra" herinde.

Anette

Anmeld

10. oktober 2008

lonemus

Eva skriver:

Knus Eva...

Jeg tror du har ret, godt formuleret.

Lone

Anmeld

10. oktober 2008

Tullebobs

Eva skriver:

Knus Eva...

Jeg er heller ikke helt med på, hvad det egentlig handler om alt det her. Jeg synes, at vi har nogle gode og ikke mindst sobre debatter herinde, og at Majbritt har følt sig trådt på, og at der sidder nogle forsmåede koner rundt omkring, som mener at de er i deres gode ret til at sende dumme mails til andre, det er virkelig beklageligt:@

Og hvis jeg havde brug for at trække mig, ville jeg bare gøre det i fred og ro, uden at proklamere det herinde, da det er medvirkende til at piske en stemning op (Det er IKKE en personlig kritik af Majbritts måde at handle på, men udelukkende udtryk for min holdning, og hvordan JEG ville gøre). Men jeg ville heller ikke trække mig på den baggrund som dette her tilsyneladende er sket på, jeg ville bide fra mig. Så Majbritt - BID fra dig og send de koner et svar på tiltale;)

Så lad os finde melodien (hvis den da overhovedet har været væk)(L) og så sender jeg lige en krammer til jer allesammen (H)(H)(H)

Trine

Anmeld

10. oktober 2008

Stumpen

Eva skriver:

Knus Eva...

Må sige at jeg tænkte det samme, men turde nok bare ikke skrive det, så tak for din ærlighed Eva, når jeg selv er en kylling ;)
(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.