Eva skriver:
Det havde vel egentlig ikke noget som helst med denne her side at gøre....det var mail og beskeder hun havde fået udenom og skal vi ikke holde det ved det.
En anden ting er at jeg ikke forstår behovet eller meningen med at deklarere sit stop/pause på sådanne sider her...?? eller er det bare mig der ikke kan se meningen og faktisk kun synes det trækker det hele endnu længere...
Knus Eva...
Jeg er heller ikke helt med på, hvad det egentlig handler om alt det her. Jeg synes, at vi har nogle gode og ikke mindst sobre debatter herinde, og at Majbritt har følt sig trådt på, og at der sidder nogle forsmåede koner rundt omkring, som mener at de er i deres gode ret til at sende dumme mails til andre, det er virkelig beklageligt:@
Og hvis jeg havde brug for at trække mig, ville jeg bare gøre det i fred og ro, uden at proklamere det herinde, da det er medvirkende til at piske en stemning op (Det er IKKE en personlig kritik af Majbritts måde at handle på, men udelukkende udtryk for min holdning, og hvordan JEG ville gøre). Men jeg ville heller ikke trække mig på den baggrund som dette her tilsyneladende er sket på, jeg ville bide fra mig. Så Majbritt - BID fra dig og send de koner et svar på tiltale;)
Så lad os finde melodien (hvis den da overhovedet har været væk)(L) og så sender jeg lige en krammer til jer allesammen (H)(H)(H)
Trine
Anmeld