Kreative mig :D Pernille ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

Klumpe-dumpe

Skouboe skriver:

Jo. det er fuldstændigt det samme som du gør med kantebånd, du gør det bare med rib istedet. Det er nemmere med ribben, fordi den giver sig, så den er nemmere at få til at ligge pænt.

Kantebånd er ikke svært - bare man kender tricks'ne I dette tilfælde et strygejern. Når du har syet de fast første gang, tager du din symaskine og presser det udaf, så den inderste kant på retsiden er pæn. Derefter vender du det og folder det rundt, mens du stryger det, så når du er færdig ligger det pænt hele vejen rundt. Så kan du bare sy det fra retsiden. Hvis du stadig synes det er svært at styre, rier du det bare fast først. Det tager lidt længere tid, men det er nemmere og det bliver pænere, så hellere bruge 10 minutter ekstra

Arh det er ski da smart... altså det med strygejernet... det javde jeg slet ikke tænkt på, ej heller at ri det først

1000 tak for tips og trick

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Skouboe

Rose <3 skriver:

Arh det er ski da smart... altså det med strygejernet... det javde jeg slet ikke tænkt på, ej heller at ri det først

1000 tak for tips og trick

At sy er ikke ret meget mere end en lang række tips & tricks

og velbekomme - du siger bare til hvis du har flere spørgsmål

Anmeld

10. marts 2011

Klumpe-dumpe

Skouboe skriver:

At sy er ikke ret meget mere end en lang række tips & tricks

og velbekomme - du siger bare til hvis du har flere spørgsmål

Mange tak, der kan jo snilt komme flere spørgsmål :P

-Og så ser jeg lige i en af dine tråde, at du jo udmærket godt ved hvad det er for noget print/stof. Det er nemlig det samme som den tunika du har syet....

Anmeld

10. marts 2011

Skouboe

Rose <3 skriver:

Mange tak, der kan jo snilt komme flere spørgsmål

-Og så ser jeg lige i en af dine tråde, at du jo udmærket godt ved hvad det er for noget print/stof. Det er nemlig det samme som den tunika du har syet....

Det er også bare super sødt Jeg tror faktisk også jeg har et stykke af det i den limegrønne. Det blomsterne er bordeaux lignende er de ikke?

Anmeld

10. marts 2011

Klumpe-dumpe

Skouboe skriver:

Det er også bare super sødt Jeg tror faktisk også jeg har et stykke af det i den limegrønne. Det blomsterne er bordeaux lignende er de ikke?

Du tabte mig lige på den sidste sætning....

Anmeld

10. marts 2011

Skouboe

Rose <3 skriver:

Du tabte mig lige på den sidste sætning....

Glem det - mig der vrøvler... jeg har det print i limegrønt med bordeaux blomster...

Anmeld

10. marts 2011

Klumpe-dumpe

Skouboe skriver:

Glem det - mig der vrøvler... jeg har det print i limegrønt med bordeaux blomster...

Nååh, på den måde.... Nej mit er grønt med turkisblå print.

Anmeld

10. marts 2011

anna-jonas

TRINE!!!! Du skal have et nyt kamera.........................det duer ikke med det du har. Men er sikker på at det er en fin bluse du der har fået flækket sammen............

Anmeld

10. marts 2011

Klumpe-dumpe

anna-jonas skriver:

TRINE!!!! Du skal have et nyt kamera.........................det duer ikke med det du har. Men er sikker på at det er en fin bluse du der har fået flækket sammen............

I know i know I know... det er tage med min mobilcam, som er total skod...

-Og mange tak, selvom det altså nu er en kjole ;)

Anmeld

11. marts 2011

Jules

Hvor ser den bare fin ud! Er jeg snart den eneste der ikke kan sy????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.