Lugtede du af......?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Sved under armene 1-2 mdr efter du havde født???

Her efter vores den lille er blevet 1 måned begyndte jeg at lægge mærke til at jeg hurtigt lugter af sved  nemlig, men det er først da hun blev 1 måned det startede 

Det der med svedlugt kan komme når som helst efter du har født og hænger helt sammen med hormonproduktionen, som er ved at finde et normalt leje efter graviditet og fødsel.
For mit vedkommende begyndte det ca 6 uger efter fødsel og så fik jeg min første mens ca 14 dage efter.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

JustAnotherName

Ja! Og jeg har også bemærket ved veninder, at det samme skete.

Anmeld

10. marts 2011

Tulle28

Ja!! Sad faktisk og snakkede om det forleden med en af mine veninder som har en dreng på samme alder som min datter. Altså nu bruger jeg deo og har en normal hygiejne men hvis jeg ikke får taget deo på lige efter jeg har været i bad, så kan jeg altså godt hørme lidt (aj hvor er det egentlig ufedt at skrive ha ha). Min datter er næsten 1 år nu, men det er altså kommet efter jeg har fået hende. Men jeg ammer stadigvæk, og det gør min veninde også, så måske er det noget hormonelt?

Anmeld

10. marts 2011

isimaven

ja det gjorde jeg virkelig meget :/

det er dog heldigvis slut nu hvor hun er 3 1/2 måned

Anmeld

10. marts 2011

Mka

Min datter er 13 dage og uhh hvór har jeg det varmt, om natten er jeg bare driv våd. Det er nederen at svede sådan Tager helst bad  både mogen og aften. ( bruger også deo)

Anmeld

10. marts 2011

Anonym trådstarter

oki så er jeg ikke den eneste kan jeg høre ;D Troede sku lige jeg var gravid igen her 2 mdr efter! ;D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.