Lugtede du af......?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: lugtede du os af sved 1-2 mdr efter du havde født??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.818 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

Anonym trådstarter

Sved under armene 1-2 mdr efter du havde født???

Her efter vores den lille er blevet 1 måned begyndte jeg at lægge mærke til at jeg hurtigt lugter af sved  nemlig, men det er først da hun blev 1 måned det startede 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

B&J

nej det gjorde jeg ikke

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nej det gjorde jeg ikke

hihi når oki, synes bare det er underligt det først er begyndt 1 måned efter ca hmmm?

Anmeld

9. marts 2011

misslea

Anonym skriver:

Sved under armene 1-2 mdr efter du havde født???

Her efter vores den lille er blevet 1 måned begyndte jeg at lægge mærke til at jeg hurtigt lugter af sved  nemlig, men det er først da hun blev 1 måned det startede 

Har stemt nej.... for det gjorde jeg ikke...

MEN... en fra min mødregruppe fortalte mig, at hun begyndte at lugte noget så slemt af sved, efter hun havde født....!!

Anmeld

9. marts 2011

Clisolka

Nixen ikke hos mig   Varmen forsvandt fra mig ca. en uges tid efter....

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

misslea skriver:

Har stemt nej.... for det gjorde jeg ikke...

MEN... en fra min mødregruppe fortalte mig, at hun begyndte at lugte noget så slemt af sved, efter hun havde født....!!

puu ha lyder ikke godt, hvor gammel var barnet ? Det er idt lige som i graviditeten det her ? Men først stater da det var mere end 1 måned siden jeg fdte, synes jeg er mystisk : )

Anmeld

9. marts 2011

B&J

Anonym skriver:

hihi når oki, synes bare det er underligt det først er begyndt 1 måned efter ca hmmm?

jaaa desværre kan jeg ikke hjælpe dig men nu bruger jeg også hverdag nivea roll on så det tager min så jeg aldrig lugter af sved håber dit forsvinder igen

Anmeld

9. marts 2011

MorEllen

Ja, det gjore jeg, men det var egentlig mest fra jeg hadde født, og efter en måneds tid blev det sagte men sikkert bedre... Det er vel disse hormonerne

Anmeld

9. marts 2011

misslea

Anonym skriver:

puu ha lyder ikke godt, hvor gammel var barnet ? Det er idt lige som i graviditeten det her ? Men først stater da det var mere end 1 måned siden jeg fdte, synes jeg er mystisk : )

mener, at hendes barn var omkring 2 mdr. da hun fortalte det, men aner ikke, hvornår det startede....

Anmeld

9. marts 2011

Vingummien

Hehe jeg syntes sgu stadig jeg lugter af sved, og min er over 2 nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.