Venter du dig franske bulldog hvalpe "snarest"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Saphiira skriver:

Ja... Dog synes jeg, at den måde perseren ser ud nu med næsen er rigtig flot.. men der er stadigvæk nogle der er fladsnudet..

Jeg ved ikke, om jeg ville kunne overskue at have en fransk bulldog med vejrtrækningsproblemer. Jeg frygter hver dag for min perser, fordi hun nogle gange "får nogle "anfald""....

Jeg ved bare ikke om en papillion ville være for aktiv for en fransk bulldog?..

har du haft racen før?

synes os perseren er helt fin og skøn, men som med alle racer ikke avles for langt ud, altså synes ikke hvis nu perseren har vejrtræknings besvær, behøves avle netop dette ekstremt meget videre og gøre det  så slemt at det måske en dag koster killinge liv , som den er idag er fint, men med årene kan det være der kommer nogle grusomme syn.

uhh ha, har ikke haft fransk før , men glædr mig ;D men jeg har læst om den. tror ikke den er for vild til den franske, men de tåler nok ikke samme gå turer, da den franske ikke kan li for lange urer, og i sær i solskind, må den helst ikke, altså laange varme ture: )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Sille-pigen

Er ejer af en fransk bulldog han på snart 2 år og de er helt fantastiske, han er meget flad for børn og elsker at gå lange ture også om sommeren de må dog meget gerne ende med en badetur. Han kostede 14000 kr og har aldrig haft nogen problemer med luftvejene, vi satte os rigtig godt ind i tingene, fandt en opdrætter og kørte gerne turen til Jylland, vi reseverede ham allerede før han blev født. Så betal hvad hunden koster er sgu et dumt sted at være nærig. Men vil sige at fransk bulldog elsker altså at lege og løbe osv så de kræver altså lidt motion.

Anmeld

10. marts 2011

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Sille-pigen skriver:

Er ejer af en fransk bulldog han på snart 2 år og de er helt fantastiske, han er meget flad for børn og elsker at gå lange ture også om sommeren de må dog meget gerne ende med en badetur. Han kostede 14000 kr og har aldrig haft nogen problemer med luftvejene, vi satte os rigtig godt ind i tingene, fandt en opdrætter og kørte gerne turen til Jylland, vi reseverede ham allerede før han blev født. Så betal hvad hunden koster er sgu et dumt sted at være nærig. Men vil sige at fransk bulldog elsker altså at lege og løbe osv så de kræver altså lidt motion.

Ja, men de kræver dog ikke så meget, som vores papillion, tror jeg. Det er derfor jeg måske ville blive bekymret overfor om min hund ville blive for vild over for sådan en hund?

Anmeld

10. marts 2011

Sille-pigen

De franske bulldog jeg kender er temmelig vilde med andre hunde og har faktisk svært ved at acceptere hvis andre hunde ikke gider dem. Franske bulldogs bliver ovre ivrige.

Anmeld

10. marts 2011

Tullemoar

Sille-pigen skriver:

De franske bulldog jeg kender er temmelig vilde med andre hunde og har faktisk svært ved at acceptere hvis andre hunde ikke gider dem. Franske bulldogs bliver ovre ivrige.

Okay.. Jeg troede faktisk det var sådan "dovne" i det... Har desværre ikke mødt en sådan rigtig i real life...

Anmeld

10. marts 2011

wamse

Saphiira skriver:

Okay.. Jeg troede faktisk det var sådan "dovne" i det... Har desværre ikke mødt en sådan rigtig i real life...

Jeg har haft 2 franske bulldogs, hvor den ene var rigtig doven, og den anden total hyper. Men de har den mest fantastiske væsen. Havde jeg råd, så ville jeg klart have en fransk igen

Anmeld

10. marts 2011

Tullemoar

wamse skriver:

Jeg har haft 2 franske bulldogs, hvor den ene var rigtig doven, og den anden total hyper. Men de har den mest fantastiske væsen. Havde jeg råd, så ville jeg klart have en fransk igen

Gid vi også have råd til en... men vi har vist også dyr nok!

Blev bare også skræmt af at de bliver stjålet? ved ikke om det sker tit?? men bare hvad jeg har hørt..

Anmeld

10. marts 2011

wamse

Saphiira skriver:

Gid vi også have råd til en... men vi har vist også dyr nok!

Blev bare også skræmt af at de bliver stjålet? ved ikke om det sker tit?? men bare hvad jeg har hørt..

Jeg har ikke hørt om det, men ved jo desværre at nogle jo går efter at stjæle racehunde, ganske simpelt fordi der er penge i det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.