Okay -
Ja har set, at nogle vil have en del for dem.
Vi ville også selv have en nemlig. Jeg synes, at det var meget uoverskueligt med den race mht. til at købe den faktisk.
Kan godt forstå, at du vil have sådan en.. De er for nuser!! Er du meget inde i gener osv? (Lyder da sådan)
hihi det vil jeg ikke lige sige ; ) Altså har jo haft Hellig Birma katte, smuk smuk race
Som jeg ville have opdrættet med, men de måtte desværre aflives ;( Men havde sat mig meget ind i det med dem, det er så godt nok katte, men det er jo det samme hvad angår indavl, eller at avle på to dyr ( 2 katte eller 2 hunde) som liner hinanden meget, evt drengen og pigen har begge meget flad snude, så er de nok ikke lige så gode at sætte sammen, da hvalpene så kan have endnu sværer ved at få vejret, så er modsætninger som en flad næse og en mindre flad næse bedre at sætte sammen. Eller benlængde, kropsstørrelse. Altså sætter man to sammen som måske begge har en "dum detalje" som det med de flade næser, så vil det blive endnu mere hos hvalpene. men det er nu smag og behag. Men jeg synes personlig det er synd for hundene/hvalpene.
Men nogle af dem som sælger meget dyrt, er måske dem som har avlet sig frem til meget flade snuder og mener det er den RIGTIGE franske og det er flot, og sætter så prisen højt, hvor jeg der, ville gå langt udenom dem 
Anmeld