Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
I dag kom mailen.... Jeg har søgt ind som lægesekretærelev og sørme om jeg ikke skal til samtale. Og så endda på det sygehus der er min 1. prioritet
Jeg er helt rundt på gulvet for jeg ønsker det bare såååå meget og nu er jeg et skridt tættere på målet
Er der andre herinde der har søgt og som også skal til samtale? Eller har været til samtale tidligere? Jeg er også indkaldt til en staveprøve. Nogen der ved hvad den præcis går ud på?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lillespurv20 skriver: ville bare ønske held og lykke
ville bare ønske held og lykke
Taaak
Rigtig meget held og lykke med samtalen
Og tror en staveprøve er sådan en prøve for at se hvor godt man staver Det skal nok gå det hele det er jeg sikker på!
Mutti2B skriver: I dag kom mailen.... Jeg har søgt ind som lægesekretærelev og sørme om jeg ikke skal til samtale. Og så endda på det sygehus der er min 1. prioritet Jeg er helt rundt på gulvet for jeg ønsker det bare såååå meget og nu er jeg et skridt tættere på målet Er der andre herinde der har søgt og som også skal til samtale? Eller har været til samtale tidligere? Jeg er også indkaldt til en staveprøve. Nogen der ved hvad den præcis går ud på?
Ej hvor er du heldig , jeg har også søgt, men intet svar endnu. Hvorfor et sygehus skal du til samtale hos? og tillykke med samtalen
BabyThilde skriver: Rigtig meget held og lykke med samtalen Og tror en staveprøve er sådan en prøve for at se hvor godt man staver Det skal nok gå det hele det er jeg sikker på!
Mut skriver: Ej hvor er du heldig , jeg har også søgt, men intet svar endnu. Hvorfor et sygehus skal du til samtale hos? og tillykke med samtalen
Mutti2B skriver: Ej hvor spændende :-). Jeg har søgt ind på Silkeborg som 1. Prioritet og det er heldigvis også der jeg skal til samtale :-). Hvor har du søgt ind? Og hvornår var ansøgningsfristen? Her var det den 1. Marts og jeg fik besked d. 9. Marts. Uh, krydser for at du snart hører noget positivt :-)
Ej hvor spændende :-). Jeg har søgt ind på Silkeborg som 1. Prioritet og det er heldigvis også der jeg skal til samtale :-). Hvor har du søgt ind? Og hvornår var ansøgningsfristen? Her var det den 1. Marts og jeg fik besked d. 9. Marts. Uh, krydser for at du snart hører noget positivt :-)
Min første priotet var sønderborg, så det er et helt andet sted Ansøgningsfristen var d.23.Februar, så det er et stykke tid siden. Men fik en mail om at man fik svar når de har gennemgået alle ansøgningerne. Så tror at de har fået mange . Har været til samtale hos dem før (ang. et andet job), hvor de også overskrev datoen, så er ikke nervøs (endnu )Men årh hvor jeg glæder mig til at hører noget fra dem, så jeg ikke går og tænker på det hver dag Men håber at du klare dig godt til samtalen/staveprøven
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128