Jubiiiii, jeg skal til samtale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.368 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

Mutti2B

I dag kom mailen.... Jeg har søgt ind som lægesekretærelev og sørme om jeg ikke skal til samtale. Og så endda på det sygehus der er min 1. prioritet

Jeg er helt rundt på gulvet for jeg ønsker det bare såååå meget og nu er jeg et skridt tættere på målet

Er der andre herinde der har søgt og som også skal til samtale? Eller har været til samtale tidligere? Jeg er også indkaldt til en staveprøve. Nogen der ved hvad den præcis går ud på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Koen.

ville bare ønske held og lykke

Anmeld

9. marts 2011

Mutti2B

lillespurv20 skriver:

ville bare ønske held og lykke

Taaak

Anmeld

15. marts 2011

Mutti2B

Slet ikke nogen der ved det? Det er i morgen og nu er jeg ved at være godt nervøs :-(

Anmeld

15. marts 2011

BabyThilde

Rigtig meget held og lykke med samtalen

Og tror en staveprøve er sådan en prøve for at se hvor godt man staver  Det skal nok gå det hele det er jeg sikker på!

Anmeld

15. marts 2011

BabyThilde

Og tror en staveprøve er sådan en prøve for at se hvor godt man staver  Det skal nok gå det hele det er jeg sikker på!

Anmeld

15. marts 2011

.....

Mutti2B skriver:

I dag kom mailen.... Jeg har søgt ind som lægesekretærelev og sørme om jeg ikke skal til samtale. Og så endda på det sygehus der er min 1. prioritet

Jeg er helt rundt på gulvet for jeg ønsker det bare såååå meget og nu er jeg et skridt tættere på målet

Er der andre herinde der har søgt og som også skal til samtale? Eller har været til samtale tidligere? Jeg er også indkaldt til en staveprøve. Nogen der ved hvad den præcis går ud på?

Ej hvor er du heldig , jeg har også søgt, men intet svar endnu. Hvorfor et sygehus skal du til samtale hos?   og tillykke med samtalen

Anmeld

15. marts 2011

Mutti2B

BabyThilde skriver:

He he, den havde jeg godt regnet ud ;-). Men jeg gad bare godt vide hvordan det kom til at foregå ( jeps kald mig bare kontrolfreak, ha ha). Om vi får læst en tekst op eller vi måske får udleveret en diktafon...? Aaargh, jeg hader ikke at vide hvad der skal ske ;-)Og tusind tak :-)

Anmeld

15. marts 2011

Mutti2B

Mut skriver:

Ej hvor er du heldig , jeg har også søgt, men intet svar endnu. Hvorfor et sygehus skal du til samtale hos?   og tillykke med samtalen

Ej hvor spændende :-). Jeg har søgt ind på Silkeborg som 1. Prioritet og det er heldigvis også der jeg skal til samtale :-). Hvor har du søgt ind? Og hvornår var ansøgningsfristen? Her var det den 1. Marts og jeg fik besked d. 9. Marts. Uh, krydser for at du snart hører noget positivt :-)

Anmeld

15. marts 2011

.....

Mutti2B skriver:

Ej hvor spændende :-). Jeg har søgt ind på Silkeborg som 1. Prioritet og det er heldigvis også der jeg skal til samtale :-). Hvor har du søgt ind? Og hvornår var ansøgningsfristen? Her var det den 1. Marts og jeg fik besked d. 9. Marts. Uh, krydser for at du snart hører noget positivt :-)

Min første priotet var sønderborg, så det er et helt andet sted

Ansøgningsfristen var d.23.Februar, så det er et stykke tid siden. Men fik en mail om at man fik svar når de har gennemgået alle ansøgningerne. Så tror at de har fået mange . Har været til samtale hos dem før (ang. et andet job), hvor de også overskrev datoen, så er ikke nervøs (endnu )

Men årh hvor jeg glæder mig til at hører noget fra dem, så jeg ikke går og tænker på det hver dag

Men håber at du klare dig godt til samtalen/staveprøven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.