Hvor mange blev du Insemineret??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Nana88

Glæder mig også til vi skal igang med behandling, håber bare ikke vi skal have alt for mange forsøg, det er jo ikke helt billigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

dorthemus

Jeg blev insemineret en gang med donorsæd og der var bid i første hug og har nu en dejlig datter på snart 10 måneder

Anmeld

10. marts 2011

Rebecca55

tinasmor skriver:

Jeg kan ikke huske om det var du havde 2 æg (og det ene så blev til enægede tvillinger) ?

På "vores" klinik ville de ikke inseminere hvis der var mere end 2 æg. Netop pga forhøjet risiko for flere.

Til ts:

3 gange første gange (graivid)

5 gange anden gang (ikke gravid)

Jeg havde i højre side 1 der var stort nok og et på vej til at blive godt, i den venstre side var der ikke tegn på noget som helst. Men der blev alligevel befrugtet 2 i højre og et i venstre, så vi venter tri-æggede trillinger... Hvilket ingen kunne have forudset, da venstre side som de sagde var helt "død".

Anmeld

10. marts 2011

Rebecca55

Tjuhl skriver:

pergotime, gonal-f og ovitrelle? det var i hvert fald den kombi jeg fik - og vist nok den mest normale ved IUI'erne

pergotime, menopur og et mere jeg slet ikke kan huske fik jeg...

Anmeld

10. marts 2011

Miss BananaHammock

Pyh... Vi er pt igang med første forsøg. Blev insemineret tirsdag. Så synes det er en super fin tråd. Synes dog ikke der er overvejende sucess historier :0(

Anmeld

10. marts 2011

tinasmor

Rebecca55 skriver:

pergotime, menopur og et mere jeg slet ikke kan huske fik jeg...

Hold da op nogle mirakel babyer du venter

Anmeld

10. marts 2011

Nana88

Miss BananaHammock skriver:

Pyh... Vi er pt igang med første forsøg. Blev insemineret tirsdag. Så synes det er en super fin tråd. Synes dog ikke der er overvejende sucess historier :0(

Så må du da gerne give en update herinde???

Anmeld

11. marts 2011

Rebecca55

Nana88 skriver:

Så må du da gerne give en update herinde???

Det kommer der også jævnligt...

Anmeld

11. marts 2011

Nana88

Rebecca55 skriver:

Det kommer der også jævnligt...

Ja men tænkte bare i denne her tråd

Anmeld

12. marts 2011

Rebecca55

Nana88 skriver:

Ja men tænkte bare i denne her tråd

Der er så mange jeg skal skrive til så... Men plejer selv at lave en tråd der omhandler trillingerne, for der er mange som er nysgerrige. Så det er nemt at finde opdateringer om trillingerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.