Hvor mange blev du Insemineret??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.637 visninger
30 svar
2 synes godt om
9. marts 2011

Nana88

Ja som overskriftn sider, hvor mange gange blev i insemineret før der var bid?? og fik i 1 eller 2 børn ud af det ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

HopinWishin

Jeg følger lige med her... =)

Anmeld

9. marts 2011

Mutti2B

Jeg er blevet insemineret 3 gange, men blev desværre ikke gravid.

Anmeld

9. marts 2011

Nana88

Mutti2B skriver:

Jeg er blevet insemineret 3 gange, men blev desværre ikke gravid.

Er jeg ked af at hører...

Ved ikke om du har lyst til at svarer Hvorfor har du valgt at stoppe behandlingen??

Anmeld

9. marts 2011

Mutti2B

Nana88 skriver:

Er jeg ked af at hører...

Ved ikke om du har lyst til at svarer Hvorfor har du valgt at stoppe behandlingen??

Jeg havde ikke råd til flere behandlinger. Jeg havde valgt en åben doner (var single) og det kostede mig 5500 pr. gang. Men nu har jeg fået en dejlig kæreste så håber da ikke at jeg nogensinde skal insemineres igen

Anmeld

9. marts 2011

Nana88

Mutti2B skriver:

Jeg havde ikke råd til flere behandlinger. Jeg havde valgt en åben doner (var single) og det kostede mig 5500 pr. gang. Men nu har jeg fået en dejlig kæreste så håber da ikke at jeg nogensinde skal insemineres igen

Hvor dejligt for dig :-)

så må vi håbe han snart er med på PB :-D

Anmeld

9. marts 2011

oo

jeg er blevet insemineret 6 gange. jeg blev gravid ved første insemination, men det satte sig desværre udenfor livmoderen og de måtte operere det væk. det er en sidegevinst ved behandlingerne - det øger chancen for graviditet udenfor livmoderen jeg blev insemineret yderligere 5 gange uden resultat. midt i behandlingpausen før IVF skulle starte blev jeg naturligt gravid jeg har idag en dejlig datter.

Anmeld

9. marts 2011

Sunflower

Jeg er blevet insemineret 4 gange - desværre uden held i sprøjten Jeg er nu igang med IVF.

Anmeld

9. marts 2011

Heidisbebs

Jeg er single og er blevet insemineret 2 gange, 2 gang var lykkens gang, og er nu 24 uger henne, og der er kun et barn på scanningen :-)

Anmeld

9. marts 2011

Wish upon a star

Jeg blev insemineret 2 gange, og 3 gange blev det aflyst pga for mange store æg.

Vi blev derefter henvist til IVF, og der blev vi afvist første gang (pga for mange tilmeldinger), men denne her gang kom vi med, så nu er vi jo rigtig spændte på at komme igang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.