15 årig passe 4 mdr. gammel baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Becks

Det kommer helt an på hvem hun er, hvor ansvarlig er hun osv.

Jeg har passet et søskende par i 10 år siden de var 5 og 0 år, de er idag 15 og 10, og passer dem stadig engang imellem

Nu har jeg jo ikke børn, men havde jeg børn nu, måtte den store pige på 15 gerne passe mine børn.. Jeg stoler på hende, ved hun er ansvarlig osv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Anitta Kristiansen

kan du uden problem min egen søster er barnepige og er 14 og det er over længere tid. hvis hun er til at stole på og ved er ansvarlig så er det intet. men hav hende der første gang og hjælp hende med hvordan det fungere. gjorde de ved min søster. og hun klare det godt og er ved dem ofte så kan intet problem se i det. 

Anmeld

9. marts 2011

Diana...

Eva. skriver:

Ja, da...handler vel ikke så meget om alder som om hvem det er...altså ned til en vis grænse, ikke..

Anmeld

9. marts 2011

Pallemor

Ja uden problemer. Min søster på 13 og bror på 15 kan og vil jeg trygt overlade ansvaret til, når tiden kommer

Anmeld

9. marts 2011

biimse

Jeg synes overhovedet ikke at det er noget problem.. Hvis det bare er en person i føler jer tryg ved, og i føler at hun kan tage sig godt af jeres barn, så kan jeg slet ikke se at der er noget galt i det

Anmeld

9. marts 2011

eliasogmor

Anonym skriver:

Ville i kunne få jer selv til at få en 15 årig pige til at passe jeres baby på 4 mdr. i 1-1 1/2 time to gange i ugen? Når babyen alligevel ligger og sover der.
Giv gerne jeres mening om det.

nej det kunne jeg ikke finde  på...

Anmeld

9. marts 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ville i kunne få jer selv til at få en 15 årig pige til at passe jeres baby på 4 mdr. i 1-1 1/2 time to gange i ugen? Når babyen alligevel ligger og sover der.
Giv gerne jeres mening om det.

Jada..hvis ellers den 15-årige er fornuftig, sød og ansvarsfuld.
jeg har haft verdens sødeste barnepiger som både var 14 og 15 år og aldrig haft nogen problemer.
Den første af mine unge piger i huset, var endda kun 14 år.
Så, det kan jeg overhovedet ikke se er noget problem.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.