15 årig passe 4 mdr. gammel baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

951 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

Anonym trådstarter

Ville i kunne få jer selv til at få en 15 årig pige til at passe jeres baby på 4 mdr. i 1-1 1/2 time to gange i ugen? Når babyen alligevel ligger og sover der.
Giv gerne jeres mening om det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

tazz

9. marts 2011

lollandpigen

Hvis Personen  var ansvarlig og en jeg kendte godt ville jeg intet problem have med det. Je ghar selv min kusine på 15 år til at passe mine 3 børn på 9, 3 og 7 måneder 1 gang om ugen 2 timer om aften hvor vi spiller badmington....

Anmeld

9. marts 2011

Aves.

Anonym skriver:

Ville i kunne få jer selv til at få en 15 årig pige til at passe jeres baby på 4 mdr. i 1-1 1/2 time to gange i ugen? Når babyen alligevel ligger og sover der.

Ja, da...handler vel ikke så meget om alder som om hvem det er...altså ned til en vis grænse, ikke..

Anmeld

9. marts 2011

Lunae

Anonym skriver:

Det ville komme meget an på personen. Hvis det var en jeg stolede på og vidste kunne håndtere opgaven, så ser jeg ikke alderen som noget problem. Jeg vil dog tilføje, at ingen af de mennesker jeg kender på 15 år, vill jeg overlade mig barn alene med! Men jeg er nok også lidt af en hønemor!

Anmeld

9. marts 2011

Oxydation

Min lillesøster passer vores nogen gange Og det er som regel i 3-4 timer Det klare hun rigtig godt. Noah er i hvert fald glad for hende. Så ja ingen problemer

Anmeld

9. marts 2011

minbaby

Det kommer helt an på hvor ansvarlig den 15 årige er.

Jeg har selv en datter på 15 og en efternøgler på 5 mdr og jeg vile ikke tøve et sekund ved at overlade hende ansvaret 1 time eller 2.

Selv føler hun sig ikke klar til at være alene med hende hvis hun skal mades eller bades. Det ville jeg nu heller ikke overlade til hende endnu. Så det kommer an på dig selv og hende. Hvad i begge er klar til. Min 15 årige har lyttet til vores den yngste i en lille time, mens hun sov og jeg var ved tandllæge. Det gik fint.

Anmeld

9. marts 2011

Tkcuf

Det kom helt an på hvem Men som udgangspunkt ja. Min lillesøster har tit lige kigget efter S da hun var mindre.. Dog kunne hun ikke fungere som rigtig barnepige fordi hun nægter at skifte ble  hehe

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

Hold da op. Jeg er helt overrasket over svarene
Havde ærligt talt forventet at næsten alle ville sige ''Nej det er f..... uansvarligt...'' osv.
Grunden til jeg spørger er fordi jeg gerne vil begynde og træne og kan ikke rigtig komme til det uden at skulle få den bette passet. Kunne selvfølgelig om aftenen når manden er hjemme men når klokken først bliver over 18 så orker jeg ikke og tage afsted.

Anmeld

9. marts 2011

NinaNymannMadsen

ja hvis personen har erfaring, og er god til børn og jeg stoler på personen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.