min kæreste og jeg har også haft vores problemer som dog hjalp da jeg sagde at nu gad jeg ikke mere og ville flytte dagen efter.. det gav ham et wakeup call, og vi har det bedre end nogensinde
men det lyder dog ikke som om at det ville virke på din kæreste, for han virker på mig som om han ikke er videre interesseret i og få jeres forhold til at fungere.. og så fortjener du altså meget bedre.. hellere leve alene (med dine skønne unger) end at leve i et forhold og være ulykkelig.. det er livet altså bare for kort til..
det er selvfølgelig altid hårdt og gå fra en som man elsker, men man vil ALTID komme over det.. og det er bare såå vigtigt at du elsker dig selv og dine børn højere til at du ikke vil byde dem ig dig selv at være ulykkelig..
synes du skal tage hårdt fat i ham og så siger du bare alt hvad du har på hjerte og at landet ligger sådan her.. giv ham et valg.. og alt efter hvordan han reagerer på det og om han rent faktisk åbner sig og giver dig følsen af at han vil have det til at fungere eller ej.. så tager du din beslutning der.. og fuldfør den.. lige meget hvor hårdt det så er.. du skylder dig selv og dine børn det.. nu kender vi ikke hinanden men du er mere end velkommen til at skrive PB til mig og vil hellere end gerne støtte dig uanset din beslutning.. 
men husk: DU er den person der styrer din egen lykke
Knus siw som håber det var en lille hjælp
Anmeld