Hejsa!
Jeg kan sagtens følge dig lidt i det du skriver. Mig og min kæreste har også tit problemer som dine. Vi arbejder ofte forskudt, jeg arbejder fra 10-17 eller fra 16-02, og min kæreste kører kl 7 om morgenen og er tit først hjemme kl 7 om aften. Og er herefter meget udkørt. Jeg går ALTID tidligt i seng, medmindre jeg er på arbejde selvfølgelig, også i weekenden, og jeg går næsten også altid i seng alene.
Derudover skændes vi generelt meget, fordi vi er meget forskellige, og selvom vi snart har været kærester i 3 år og boet sammen i 2 år til maj, så er der stadig ting som jeg sommetider har svært ved at respektere han gør, og han har brug for, og omvendt.
Samtidig så er vi rigtig gode til støtte hinanden, måske fordi vi er så forskellige.
Derudover er min kæreste virkelig også dårlig til at tale om noget som helst ELLER at snakke om følelser. Men efterhånden har vi lært det, og vi har nogle regler og aftaler som bare skal overholdes. Måske er det plat men i starten hængte vi det op på køleskabet så hvis man brød reglerne, så kunne man lige trække den anden hen til køleskabet og sige, HEYHEY tjek lige den regel!!
Det var feks sådan noget som at min kæreste SKULLE gå i seng samtidig med mig mindst en gang om ugen! Og at jeg skulle have sex med ham om morgenen en gang hver weekend. (Jeg har ikke kunne lide at have sex om morgenen fordi jeg ikke følte mig ren, og han elsker det, og nu elsker jeg det også, men det tog altså lidt tid) Så var det feks sådan noget med at hver lige uge havde jeg en dag hvor jeg bestemte og hver ulige uge havde han en dag hvor han bestemte. Så hvis jeg ville i bio, så tog vi i bio, og ville han se fodbold, så så vi fodbold. En "man må ikke sige nej"-dag. For man måtte ikke sige nej til det den anden ville lave! Og en meget vigtig regel - hvis der sker nogen ændringer i dagen så SKRIVER man en sms. Eller ringer. For det var vi virkelig heller ikke gode til. Specielt ikke mig.
Og alle de her regler har hjulpet rigtig meget, nu hænger de ikke på køleskabet mere, vi er faktisk generelt bare blevet bedre til at glæde hinanden og prøve at opfylde den anden parts "Ønsker", eller hvad man siger.
Det blev lidt langt og rodet, håber du kan bruge noget af det.