Kan man slæbe en i retten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

sandratobias

MariaE skriver:

hmm, det er sgu yderst sjældent SP kunne finde på overhovedet at omtale den slags over for andre, der er jo tavshedpligt. For det andet kan jeg ikke se hvad en Sp skulle få ud af at opfinde historier om dig og dine børn, om hun så kan lide dig personligt eller ej.

Så min tanke er umiddelbart at det er den person der har bragt dig de her løgn, der selv har fundet på dem.

Det er heller ikk sådan det hænger sammen... Det er en anden person der har sagt at sådan sku sundhedsplejersken ha sagt til mig... Og det har hun ikk, da hun zyz at alt vi gør er som det ska være... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Rockertand

sandratobias skriver:

Det er heller ikk sådan det hænger sammen... Det er en anden person der har sagt at sådan sku sundhedsplejersken ha sagt til mig... Og det har hun ikk, da hun zyz at alt vi gør er som det ska være... 

Okay??.....nå, whatever - personen, du omtaler - er det normalt én, du stoler på? Jeg tror helt sikkert, der er tale om en misforståelse eller direkte løgn - hvordan ved personen, at sundhedsplejersken har sagt sådan til dig? Har personen været der, når du har haft sundhedsplejerske?

Anmeld

9. marts 2011

sandratobias

Rockertand skriver:

Okay??.....nå, whatever - personen, du omtaler - er det normalt én, du stoler på? Jeg tror helt sikkert, der er tale om en misforståelse eller direkte løgn - hvordan ved personen, at sundhedsplejersken har sagt sådan til dig? Har personen været der, når du har haft sundhedsplejerske?

Nej personen har aldrig været her imens sundhedsplejersken har været her... Og sundhedsplejersken har aldrig sagt sådan noget til mig, da alt er som det ska være her.. 

Så det er jo en løgn der er blevet lukket ud... Men det er bar svært og lukke ørene for det, selvom der ikk er hold i at jeg sku miste børnene... 
snakkede med sundhedsplejersken i dag, og hun sagde det havde hun ingen intensioner (staves) om, fordi alt er som det ska være her... Og børnene trives og alt det...  

Anmeld

10. marts 2011

Pige2009

Rockertand skriver:

Det er ikke andet end almindeligt sladder - som du i øvrigt burde lukke ørerne for eller blot dementere overfor meddeleren.

Du burde måske spørge, hvorfor du får det at vide af personen? Der må ligge noget bag - måske en slet skjult lyst til at såre dig?

HVIS din sundhedsplejerske skulle have overtrådt sin tavshedspligt (og det er jeg sikker på, at hun ikke har), så vil det være påstand mod påstand.

Når sladderen i øvrigt ikke har noget på sig, så vær dog ligeglad - du kender jo sandheden.

Ja, det er også, hvad jeg tænker - godt skrevet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.