Kan man slæbe en i retten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Aprilmor11

kiwilouise skriver:

hun har tavshedspligt så jeg ville anmelde det

Lige mine ord ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

sandratobias

hvis jeg var dig ville jeg tag fat en den sundhedsplejerske og høre hvorfor der er blevet saget såden og om det passer

Nej nej tror i misforstår... 

Det er ikk sundhedsplejersken der har sagt sådan noget.. Det er en anden person, som ikk arbejder for kommunen eller noget... 

Anmeld

9. marts 2011

dukke

sandratobias skriver:

Det er ikk sundhedsplejersken der har sagt sådan noget.. Det er en anden person, som ikk arbejder for kommunen eller noget... 

når okay...

men det sku da en mærkelig ting at få afvide

Anmeld

9. marts 2011

tazz

sandratobias skriver:

Jamen det korte af det lange... Så fik jeg at vide at personen har fået at vide at sundhedsplejersken sku ha fortalt mig at vi var på nippen til at miste børnene.. Og det er der ingen hold i... 

Og det andet som ikk har med sundhedsplejersken og gøre er at jeg åbenbart ligepludselig ikk ville ha noget med den store og gøre, han ku egentligt passe sig selv, i det hele taget var jeg ligeglad med ham, for nu havde jeg jo fået en pige.. Jeg sku skubbe ham væk for nu er Amanda kommet til verden, og så var Tobias jo bar som et 0 i mine øjne... 
Og det er på ingen måde sandhed.. Elsker begge mine børn lige højt...

Ved godt jeg burde lukke ørene for sådan noget, men det er sku svært når det ikk har noget hold i det... 

Men spørgsmålet er mere på det med falsk udsagn omkring sundhedsplejersken.. 

Det er slet ikke det værd. Du risikerer ikke at miste noget på de udsagn, så injurierne holder heller ikke.

Hvis SP føler at udsagnene om hende er injurier og vil skade hendes arbejdsliv, så kan hun gå videre. Du kan ikke.

Ras ud, slet personen fra dit liv, tal med din SP og kom videre.

Anmeld

9. marts 2011

Tulle28

sandratobias skriver:

Men... Hvor kommer sundhedsplejersken så ind i billedet?

Anmeld

9. marts 2011

sandratobias

tazz skriver:

Det er slet ikke det værd. Du risikerer ikke at miste noget på de udsagn, så injurierne holder heller ikke.

Hvis SP føler at udsagnene om hende er injurier og vil skade hendes arbejdsliv, så kan hun gå videre. Du kan ikke.

Ras ud, slet personen fra dit liv, tal med din SP og kom videre.

Så du mener jeg ska ha fat i sundhedsplejersken og fortælle hende historien, og så kan hun finde ud af om det er noget hun vil gøre noget videre af eller...??? 

Anmeld

9. marts 2011

Rockertand

Det er ikke andet end almindeligt sladder - som du i øvrigt burde lukke ørerne for eller blot dementere overfor meddeleren.

Du burde måske spørge, hvorfor du får det at vide af personen? Der må ligge noget bag - måske en slet skjult lyst til at såre dig?

HVIS din sundhedsplejerske skulle have overtrådt sin tavshedspligt (og det er jeg sikker på, at hun ikke har), så vil det være påstand mod påstand.

Når sladderen i øvrigt ikke har noget på sig, så vær dog ligeglad - du kender jo sandheden.

Anmeld

9. marts 2011

<3

Rockertand skriver:

Det er ikke andet end almindeligt sladder - som du i øvrigt burde lukke ørerne for eller blot dementere overfor meddeleren.

Du burde måske spørge, hvorfor du får det at vide af personen? Der må ligge noget bag - måske en slet skjult lyst til at såre dig?

HVIS din sundhedsplejerske skulle have overtrådt sin tavshedspligt (og det er jeg sikker på, at hun ikke har), så vil det være påstand mod påstand.

Når sladderen i øvrigt ikke har noget på sig, så vær dog ligeglad - du kender jo sandheden.

Anmeld

9. marts 2011

tazz

sandratobias skriver:

Så du mener jeg ska ha fat i sundhedsplejersken og fortælle hende historien, og så kan hun finde ud af om det er noget hun vil gøre noget videre af eller...??? 

Både det, og så kunne det nok være rart for hende at vide, at der florerer rygter om, at hun bryder sin tavshedspligt. Hvis hendes leder hører det, så risikerer hun jo en fyring.

Og så kunne det måske være meget rart for dig, at få talt ud med hende om de ting der er sagt. Det er jo nogle grimme ting, som eet eller andet sted må bekymre dig.

folk er bare så onde nogen gange

Anmeld

9. marts 2011

Muffinmus

hmm, det er sgu yderst sjældent SP kunne finde på overhovedet at omtale den slags over for andre, der er jo tavshedpligt. For det andet kan jeg ikke se hvad en Sp skulle få ud af at opfinde historier om dig og dine børn, om hun så kan lide dig personligt eller ej.

Så min tanke er umiddelbart at det er den person der har bragt dig de her løgn, der selv har fundet på dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.