sig så undskyld til twinboys...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2008

twinboys

Hej piger... Næh nej det var bare dråben... Jeg har fået personlige mails med alverdens spørgsmål om det er kopi, stjåle varer, og folk som bestiller og aldrig ser jeg penge for varerne og må flere gange sige nej til andre pga. udsolgte varer og så ligger der 1 mdr. efter stadig sengetøj der ikke er blevet betalt... Og det er jo ikke fair for hverken mig eller de kunder som gerne ville have købt det...

Så har jeg også modtaget personlige breve herinde og i min gæstebog...

Men jeg er glad for at baby.dk bakker mig op i dette og de har også sagt at jeg skal sige til, hvis det går over stregen...

Og tak til jer piger...

Majbritt:S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2008

Rasmine

Stumpen skriver:

Skrev ligefør i et andet indlæg til Twinboys at jeg ikke har læst negative indlæg om at hun sælger, nu er jeg faldet over den jeg tror som var dråben.. Men som jeg læser Chriatinas indlæg, så er det mere undren over at Twinboys så offentligt sælger, da Christina regnede med at det var ulovligt at videresælge på den måde som Twinboy gør... Jeg læser ikke indlægget som en kritik..
Så synes egentlig ikke at Christina har noget at undskylde...

En anden ting er at jeg synes at vi skal passe på med at brokke os over salget herinde, da Henrik kan lukke for det og det ville også være en skam.. Jeg har f.eks fået en lækker jakke/frakke herinde til Mathilde til næsten ingen penge..
(H) Anja..

Var den grøn?
:)

Anmeld

9. oktober 2008

Stumpen

Mebach skriver:

Stumpen skriver:

Skrev ligefør i et andet indlæg til Twinboys at jeg ikke har læst negative indlæg om at hun sælger, nu er jeg faldet over den jeg tror som var dråben.. Men som jeg læser Chriatinas indlæg, så er det mere undren over at Twinboys så offentligt sælger, da Christina regnede med at det var ulovligt at videresælge på den måde som Twinboy gør... Jeg læser ikke indlægget som en kritik..
Så synes egentlig ikke at Christina har noget at undskylde...

En anden ting er at jeg synes at vi skal passe på med at brokke os over salget herinde, da Henrik kan lukke for det og det ville også være en skam.. Jeg har f.eks fået en lækker jakke/frakke herinde til Mathilde til næsten ingen penge..
(H) Anja..

Var den grøn?
:)

Det var da lige nøjagtig det den var ;)

Anmeld

9. oktober 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

Hej piger... Næh nej det var bare dråben... Jeg har fået personlige mails med alverdens spørgsmål om det er kopi, stjåle varer, og folk som bestiller og aldrig ser jeg penge for varerne og må flere gange sige nej til andre pga. udsolgte varer og så ligger der 1 mdr. efter stadig sengetøj der ikke er blevet betalt... Og det er jo ikke fair for hverken mig eller de kunder som gerne ville have købt det...

Men jeg er glad for at baby.dk bakker mig op i dette og de har også sagt at jeg skal sige til, hvis det går over stregen...

Og tak til jer piger...

Øv, det er da virkelig sørgeligt at der er mennesker der tænker og handler som du beskriver...så jeg kan godt forstå du ikke gider..
Knus Eva,...
(H)(H)(H)

Anmeld

9. oktober 2008

BellaT

Jeg synes slet ikke der er noget at undskylde for, hvis jeg altså har læst det hele. Jeg kan ikke finde nogen der har ondt i røven over Twinboys' katvigsalg. Men kan da godt forstå Twinboys når hun har fået sådan nogle mails og hilsener i sin gæstebog... Men at hun stopper er hendes eget valg. Men kan altså ikke finde noget at hidse sig op over her... Helle...

Anmeld

9. oktober 2008

twinboys

Eva skriver:

twinboys skriver:

Og tak til jer piger...

Øv, det er da virkelig sørgeligt at der er mennesker der tænker og handler som du beskriver...så jeg kan godt forstå du ikke gider..
Knus Eva,...
(H)(H)(H)

Ja og tak for tiden sammen inde på www.baby.dk ...

Majbritt(H)

Anmeld

9. oktober 2008

lonemus

Jeg opfatter altså heller ikke indlægget, som én der har ondt i røven, blot som en bekymring. Derfor syntes jeg heller ikke en undskyldning er nødvendig.

Men hvis twinboys har modtaget dårlige mails, ja...så kan jeg godt forstå hun ikke gider sælge mere. Men syntes bare det er trist at forlade stedet helt....syntes da vi har det så hyggeligt herinde ellers......er nok bare lidt forvirret over det skete...:S

Lone

Anmeld

9. oktober 2008

Mikkelmusen

Undskyld mig, men er du ikke lidt... nærtagende, Majbritt?

Jeg forstår godt at du ikke gider sælge herinde når folk skriver dumme ting til dig mht dine annoncer, men ligefrem at droppe baby.dk...? Er det ikke lidt fjollet? Jeg mener, du er her vel ikke kun for at sælge? Du er her vel for føllesskabet, sammenholdet... alle de hyggelige timer, hvor vi kan snakke om alt muligt mellem himmel og jord.

Stik dem der sviner dig til, skråt op i måsen på dem selv, og så hyg dig med at snakke med os. Der er ingen grund overhovedet til at skride.

Dette indlæg skal ikke forstås negativt, så alle jer der tror jeg skriver det for at være ond, i kan godt fise af.

Jeg håber du fik noget positivt ud af mit indlæg Majbritt.

-Christina

Anmeld

9. oktober 2008

Rasmine

Mikkelmusen skriver:

Jeg forstår godt at du ikke gider sælge herinde når folk skriver dumme ting til dig mht dine annoncer, men ligefrem at droppe baby.dk...? Er det ikke lidt fjollet? Jeg mener, du er her vel ikke kun for at sælge? Du er her vel for føllesskabet, sammenholdet... alle de hyggelige timer, hvor vi kan snakke om alt muligt mellem himmel og jord.

Stik dem der sviner dig til, skråt op i måsen på dem selv, og så hyg dig med at snakke med os. Der er ingen grund overhovedet til at skride.

Dette indlæg skal ikke forstås negativt, så alle jer der tror jeg skriver det for at være ond, i kan godt fise af.

-Christina

Godt sagt, Mikkel.

I øvrigt synes jeg at overskriften i denne tråd er lidt...
Hmm...tror ikke folk gider få påduttet hvad de skal gøre.

Anmeld

9. oktober 2008

Stumpen

Mebach skriver:

Mikkelmusen skriver:

-Christina

Godt sagt, Mikkel.

I øvrigt synes jeg at overskriften i denne tråd er lidt...
Hmm...tror ikke folk gider få påduttet hvad de skal gøre.

Må melde min eninghed med både Mikkelmusen og Mebach indlæg..
Jeg synes det er en skam at lave overskrifter der fremstiller folk på en negativ måde -har selv været udsat for det og synes ikke det hører sig til.. ;)
(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.