sig så undskyld til twinboys...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.363 visninger
19 svar
0 synes godt om
9. oktober 2008

eliasogmor

jamen det kan da ikke passe at twinboys skal til at stoppe hendes dejlige salg af alt muligt..fordi der er nogen der hat ondt i røven..
syntes altså i skal sige undskyld...jer med ondt i røven....>( havde lige glædet mig til endelig at købe lidt snart....(?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2008

Pia.

eliasogmor skriver:

jamen det kan da ikke passe at twinboys skal til at stoppe hendes dejlige salg af alt muligt..fordi der er nogen der hat ondt i røven..
syntes altså i skal sige undskyld...jer med ondt i røven....>( havde lige glædet mig til endelig at købe lidt snart....(?)

Ja det mener jeg også... jeg er også ked af Majbritt stopper med at sælge her inde...

jeg stemmer for Majbritt fortsætter sit katvig salg og hvis hun har andre gode ting til os :)

Knus Pia.

Anmeld

9. oktober 2008

Rasmine

Altså, jeg er flintrende ligeglad med om der sælges Katvig her eller ej.

Men siden "folk" har så "ondt i røven", for nu lige at bruge dit eget udtryk, kunne det så ikke være en idé måske at oprette en hjemmeside med salg?
-Det er trods alt et babyforum.
Og ikke DBA.

Anmeld

9. oktober 2008

Pia.

Mebach skriver:

Men siden "folk" har så "ondt i røven", for nu lige at bruge dit eget udtryk, kunne det så ikke være en idé måske at oprette en hjemmeside med salg?
Og ikke DBA.

Det kan du for sin vis have ret i, men det er jo netop baby relaterede ting Majbritt sælger ....
Der er jo en side der hedder Køb & Salg her inde, så alt må vel sælges... Du sælger også selv her inde - gør du ikke :) *S* - Held og lykke med salget...

Knus Pia.

Anmeld

9. oktober 2008

eliasogmor

Mebach skriver:

Og ikke DBA.

nej det er ikke dba men der er en tråd, hvor man kan sælge......

Anmeld

9. oktober 2008

Honningblomst

Mebach skriver:

Og ikke DBA.

Tænkte præcis det samme...det er ved at udvikle sig til en parodi det her, synes jeg og det er da ærgeligt...mange har glæde af tilbudene og lige så mange synes sikkert indlæggene er træls fyld..
Knus Eva...

Anmeld

9. oktober 2008

Pia.

Eva skriver:

Mebach skriver:

Og ikke DBA.

Tænkte præcis det samme...det er ved at udvikle sig til en parodi det her, synes jeg og det er da ærgeligt...mange har glæde af tilbudene og lige så mange synes sikkert indlæggene er træls fyld..
Knus Eva...

Hey smukke - har lige ringet til dig :) *S*

Anmeld

9. oktober 2008

eliasogmor

Eva skriver:

Mebach skriver:

Og ikke DBA.

Knus Eva...

jamen så kan de jo lade være med at læse dem...

Anmeld

9. oktober 2008

Stumpen

Skrev ligefør i et andet indlæg til Twinboys at jeg ikke har læst negative indlæg om at hun sælger, nu er jeg faldet over den jeg tror som var dråben.. Men som jeg læser Chriatinas indlæg, så er det mere undren over at Twinboys så offentligt sælger, da Christina regnede med at det var ulovligt at videresælge på den måde som Twinboy gør... Jeg læser ikke indlægget som en kritik..
Så synes egentlig ikke at Christina har noget at undskylde...

En anden ting er at jeg synes at vi skal passe på med at brokke os over salget herinde, da Henrik kan lukke for det og det ville også være en skam.. Jeg har f.eks fået en lækker jakke/frakke herinde til Mathilde til næsten ingen penge..
(H) Anja..

Anmeld

9. oktober 2008

Honningblomst

Stumpen skriver:

Skrev ligefør i et andet indlæg til Twinboys at jeg ikke har læst negative indlæg om at hun sælger, nu er jeg faldet over den jeg tror som var dråben.. Men som jeg læser Chriatinas indlæg, så er det mere undren over at Twinboys så offentligt sælger, da Christina regnede med at det var ulovligt at videresælge på den måde som Twinboy gør... Jeg læser ikke indlægget som en kritik..
Så synes egentlig ikke at Christina har noget at undskylde...

En anden ting er at jeg synes at vi skal passe på med at brokke os over salget herinde, da Henrik kan lukke for det og det ville også være en skam.. Jeg har f.eks fået en lækker jakke/frakke herinde til Mathilde til næsten ingen penge..
(H) Anja..

Jeg kan heller ikke finde noget negativt...men lad os da så holde fokus på det som det handler om...køb og salg...!!!og vil maj-britt ikke, så er det jo det, vil hun så er det det.
Knus Eva,...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.