arve eksens seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

MaliksMor

jeg vil aldrig sove i en seng min mand havde haft før han mødte mig . Og ja, jeg synes at hvis man skifter kæreste skal man ha ny seng.. (der var en som skrev hvergang man skifter kæreste" )

Hvis man er single og skifter kæreste hver 4 månede kan jeg godt se det ville blive lidt dyrt i længden
men, da jeg mødte min mand. købte vi ny seng.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Sof

Øøøøøhhh, nej tak! 

Anmeld

9. marts 2011

Sof

CamillaRH skriver:

jeg vil aldrig sove i en seng min mand havde haft før han mødte mig . Og ja, jeg synes at hvis man skifter kæreste skal man ha ny seng.. (der var en som skrev hvergang man skifter kæreste" )

Hvis man er single og skifter kæreste hver 4 månede kan jeg godt se det ville blive lidt dyrt i længden
men, da jeg mødte min mand. købte vi ny seng.

Vi skal også have ny seng. Den er dog kun min, men har haft den i over 2 år og når nu manden her efter manden er flyttet ind og det er helt sikkert og fast, så vil vi begge gerne have ny seng 

Anmeld

9. marts 2011

MaliksMor

Sof skriver:

Vi skal også have ny seng. Den er dog kun min, men har haft den i over 2 år og når nu manden her efter manden er flyttet ind og det er helt sikkert og fast, så vil vi begge gerne have ny seng 

de forstår jeg godt

- jeg ville heller aldrig gå ud og købe ny seng før forholdet var fast..

Anmeld

9. marts 2011

MaliksMor

- skriver:

Aldrig, hellere sove på gulvet...

Anmeld

9. marts 2011

Ryberg

jeg har altid fået skiftet sengen ud ved nye faste forhold... sådan var det bare..

skal satme ikke ligge i en eller anden ekses f**** klister....

Anmeld

9. marts 2011

DLM

Dictes mor skriver:

Ja det ville jeg da, det generer ikke mig, så længe man sover godt i den. Jeg kan bestemt ikke se noget problem i det. Den seng vi sover i købte Per før han kendte mig, ligesom at jeg også har en seng med, som jeg købte før jeg kendte per, og det betyder da at vi have sovet i dem med hver vores eks-kæreste, men det har da så absolut ingen betydning nu, eller for vores forhold. Det er jo os der er sammen nu, så er resten fortid, og man kan jo ikke være jaloux på noget, der er sket i fortiden.

Anmeld

14. marts 2011

jydeinden

tjaa før jeg mødte min nuværende kæreste syntes jeg at senge osv skulle skiftes ud, når man fik en ny, men i og med at udgifterne til sådan er tårn høje, så har jeg ændret mening siden.

Jeg Kan ikke se hvorfor en seng kun skulle kunne bruges en gang... dog har vi lige skiftet seng, fordi min var for lille, og hans for slidt

Anmeld

14. marts 2011

twinny

KittyGirl skriver:

jeg har altid fået skiftet sengen ud ved nye faste forhold... sådan var det bare..

skal satme ikke ligge i en eller anden ekses f**** klister....

sådan har jeg det altså også.....

Ny seng eller sove på gulvet.

Anmeld

14. marts 2011

Zeus

Aldrig i livet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.