arve eksens seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.742 visninger
22 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

Anonym trådstarter

Hvis dig og kærsten ikke havde råd til en ny seng. Ville du så gå med til at arve, hans og eks-kærstens seng ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

HopinWishin

Jeg insisterede på, at vi skulle sove i min lille seng, indtil vi fik råd til en større.... Jeg ville ikke sove i hans og eksens...

Anmeld

9. marts 2011

Noneother

Hellere det end at sove på gulvet i hvert fald. Så må man sgu vente til der er råd til en ny seng.

- Kan faktisk ikke se problemet? Forventes det at man køber ny seng hver gang man skifter kæresten ud?

Anmeld

9. marts 2011

Dictes mor

Ja det ville jeg da, det generer ikke mig, så længe man sover godt i den. Jeg kan bestemt ikke se noget problem i det. Den seng vi sover i købte Per før han kendte mig, ligesom at jeg også har en seng med, som jeg købte før jeg kendte per, og det betyder da at vi have sovet i dem med hver vores eks-kæreste, men det har da så absolut ingen betydning nu, eller for vores forhold. Det er jo os der er sammen nu, så er resten fortid, og man kan jo ikke være jaloux på noget, der er sket i fortiden.

Anmeld

9. marts 2011

Dictes mor

Noneother skriver:

Hellere det end at sove på gulvet i hvert fald. Så må man sgu vente til der er råd til en ny seng.

- Kan faktisk ikke se problemet? Forventes det at man køber ny seng hver gang man skifter kæresten ud?

Anmeld

9. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, det er en seng og man er vel voksen nok til, at se bort fra fortiden og kun se ind i fremtiden

Anmeld

9. marts 2011

lollandpigen

Sover i den seng eks kæresten også har sovet i..... Det var hans seng og da jeg blev kærester emd ham stod den jo i hans hus og er en dyr og god seng så den sover vi i nu og ser intet problem i det.... smiler

Anmeld

9. marts 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Så bliver jeg nok aldrig voksen.

Det handler vel egentlig heller ikke udelukket om jalousi. Jeg kan heller ikke lade være med at tænke på alle de kropsvæsker der er trængt ned i madrassen gennem tiderne og det synes jeg er pænt ulækkert.

Men jeg er også sart. Men det vil jeg have lov til at være.

Men man kan sagtens gøre det i en periode, men jeg ville arbejde hårdt på at få råd til en ny og frisk som var VORES.

Anmeld

9. marts 2011

Vingummien

Min kæreste sover da i min x's seng :9 han har sgu aldrig brokket sig, og alt er skam vasket siden

Og er en elavations seng, ikke lige en pris klasse man skifter ud fordi en x har lagt i den

Anmeld

9. marts 2011

Mutti2B

Nope....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.