Søger forårsjakke str. 92

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Ida.

anna-jonas skriver:

Ja, det er okay. Den anden jakke er i oliven med lime for. Det er sådan en slå-om-agtig model, og den er i thermo agtig stil.

Super - Den vil jeg gerne se vil umiddelbart helst en jakke, som Lina selv kan tage på, men vil helt sikkert gerne se den!! Hvis nu du har andet i str. 92, du gerne vil af med - eller som lige er Lina, så tag det gerne under armen også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

msax

Jg blander mig lige her... Tag endelig det med du har i "overskud" det kunne jo også være jeg kunne bruge lidt til Mille

Glæder mig til at se jer...SMIL fra Mette

Ja, det er okay. Den anden jakke er i oliven med lime for. Det er sådan en slå-om-agtig model, og den er i thermo agtig stil.

Super - Den vil jeg gerne se vil umiddelbart helst en jakke, som Lina selv kan tage på, men vil helt sikkert gerne se den!! Hvis nu du har andet i str. 92, du gerne vil af med - eller som lige er Lina, så tag det gerne under armen også

Anmeld

9. marts 2011

Ida.

JustAnotherName skriver:

Hey, I to, skal I ses den 30.?? ....Det er måske træffet i AA eller Viborg?

Jeg tænkte egentligt lige lidt på, om det kunne være hyggeligt, hvis vi mødtes hos mig.... Ida og jeg har allerede snakket lidt om enten den (19 eller) 20 marts. Men det ville da være hyggeligt, hvis vi blev et par stykker mere - Os 3 mødre og vores 6 piger (mere er der heller ikke plads til i vores lille-bitte hjem) - Hvis I altså begge har lyst og kan ??

Vi skal ud til Camilla her uden for Viborg - har allernådigst fået "fri" af min specialemakker på sådan en ganske almindelig torsdag eftermiddag

Vi er som sagt klar d. 19. eller 20. marts

Anmeld

9. marts 2011

anna-jonas

JustAnotherName skriver:

Hey, I to, skal I ses den 30.?? ....Det er måske træffet i AA eller Viborg?

Jeg tænkte egentligt lige lidt på, om det kunne være hyggeligt, hvis vi mødtes hos mig.... Ida og jeg har allerede snakket lidt om enten den (19 eller) 20 marts. Men det ville da være hyggeligt, hvis vi blev et par stykker mere - Os 3 mødre og vores 6 piger (mere er der heller ikke plads til i vores lille-bitte hjem) - Hvis I altså begge har lyst og kan ??

Æv, æv........................Katrine, jeg skal både noget d. 19 og 20 marts. Kunne ellers være skide hyggeligt, hvis alle damerne kunne lege og danse lidt.

Anmeld

9. marts 2011

anna-jonas

msax skriver:

Jg blander mig lige her... Tag endelig det med du har i "overskud" det kunne jo også være jeg kunne bruge lidt til Mille

Så gerne, madam Mette.............................jeg tager en ordentlig røvfuld tøj med, da Dicte er en stor aftager af Ida's aflagte tøj. Har jo en del efterhånden, da jeg nok over shopper lidt.

Anmeld

9. marts 2011

Ida.

anna-jonas skriver:

Så gerne, madam Mette.............................jeg tager en ordentlig røvfuld tøj med, da Dicte er en stor aftager af Ida's aflagte tøj. Har jo en del efterhånden, da jeg nok over shopper lidt.

Ja slæb du bare med

Anmeld

9. marts 2011

Ida.

msax skriver:

Hvad str. bruger Mille? Måske har jeg også noget, du kan bruge

Anmeld

10. marts 2011

msax

anna-jonas skriver:

Det med overshoppe kender jeg desværre nok godt lidt. Men tidens økonomiske stramninger har sat en lille midlertidig stopper for "projektet"...

Anmeld

10. marts 2011

msax

idamaria83 skriver:

Hvad str. bruger Mille? Måske har jeg også noget, du kan bruge

Hun er str 92 lige nu, men jeg tror ikke der går lang tid før jeg skal finde str 98 frem i bluser...

Anmeld

10. marts 2011

Ida.

msax skriver:

Hun er str 92 lige nu, men jeg tror ikke der går lang tid før jeg skal finde str 98 frem i bluser...

Okay, jeg kan lige kigge, hvad jeg har og så slæbe det med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.