Søger forårsjakke str. 92

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
19 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

Ida.

Hej tøser

Jeg mangler forårsjakke til Lina i str. 92 - nogen der ligger inde med sådan en?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

msax

skynd dig ned i børnestasfetten ved mødrehjælpen... jeg så en lækker en dernede igår - måske er den der endnu

Anmeld

9. marts 2011

Ida.

Uh, jamen der kan jeg først komme ned tidligst fredag!

Anmeld

9. marts 2011

anna-jonas

Jeg har vist forkøbt mig............igen.Har en helt ny jakke i str. 92 fra miniature..................tager den med d. 30, ikke??

Anmeld

9. marts 2011

Ida.

anna-jonas skriver:

Jeg har vist forkøbt mig............igen.Har en helt ny jakke i str. 92 fra miniature..................tager den med d. 30, ikke??

Uhh dét lyder interessant Mette - det må du MEGET gerne!! Fandt du ud af, om der var hætte til Molo-jakken

Anmeld

9. marts 2011

anna-jonas

idamaria83 skriver:

Uhh dét lyder interessant Mette - det må du MEGET gerne!! Fandt du ud af, om der var hætte til Molo-jakken

Ja...........og nej. den er uden hætte.

Anmeld

9. marts 2011

anna-jonas

Ellers, prøv lige at se her. http://www.pompdelux.dk/p/webshop-webshop-little-girl-outerwear-fleece

Anmeld

9. marts 2011

Ida.

anna-jonas skriver:

Ellers, prøv lige at se her. http://www.pompdelux.dk/p/webshop-webshop-little-girl-outerwear-fleece

Har lige været til pompdelux homeparty - har købt fleece-hootien til både Annika og Lina men det er jo ikke en jakke

Hvilken farve er miniature-jakken - er det en anorak? Og hvad skal den koste?

Fint fint med molo-jakken - jeg er lige en måske'er på den til jeg har set den - er det okay?

Anmeld

9. marts 2011

anna-jonas

idamaria83 skriver:

Har lige været til pompdelux homeparty - har købt fleece-hootien til både Annika og Lina men det er jo ikke en jakke

Hvilken farve er miniature-jakken - er det en anorak? Og hvad skal den koste?

Fint fint med molo-jakken - jeg er lige en måske'er på den til jeg har set den - er det okay?

Ja, det er okay. Den anden jakke er i oliven med lime for. Det er sådan en slå-om-agtig model, og den er i thermo agtig stil.

Anmeld

9. marts 2011

JustAnotherName

Hey, I to, skal I ses den 30.?? ....Det er måske træffet i AA eller Viborg?

Jeg tænkte egentligt lige lidt på, om det kunne være hyggeligt, hvis vi mødtes hos mig.... Ida og jeg har allerede snakket lidt om enten den (19 eller) 20 marts. Men det ville da være hyggeligt, hvis vi blev et par stykker mere - Os 3 mødre og vores 6 piger (mere er der heller ikke plads til i vores lille-bitte hjem) - Hvis I altså begge har lyst og kan ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.