Kender ham ikke mere!? (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

BabyMiracle <3

maria_wt skriver:

Jeg havde det på præcis samme måde med min eks. (sammen i 7 år) Men ved at komme med de kommentar og ved at være SÅ ligeglad så viser de deres sande ansigt, og de har det simpelthen alt for godt. Der findes bare så meget bedre derude, hvor man ikke skal være mor for en mand, men kun for sit barn.

TROR MIG... du vil blive SÅ træt af det hele, med sådan en barnlig "mand" som så skal prøve at være far...

Ja du har nok ret.. Men jeg elsker ham sku af hele mit hjerte !! 
Iiiih den dumme kærlighed  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Mor1012

MajaBaby skriver:

Det er slet ikke så nemt som det lyder at snakke med ham, hver eneste gang bliver han pige sur, hvis det altså ikke går efter hans hovede, og siger "jaja, du har ret" eller "jaja, så siger vi det" 

Han har tit skrevet til mig i lange lange lange sms'er at han glæder sig til vi skal have børn osv osv.. Så forstår bare stadig ikke hans reaktion .. 

Jeg ved godt det med lånet, men har selv valgt det  

Jamen du nød til at prøve og så vise du er den voksne.. som jeg skrev, du må sige til ham han ik kan være bekendt at sige sådan, og det sårede dig, og hører han ikk efterm, så GÅ .. gå en tur og vent til han ringer eller smser.. han skal nok forstå alvoren i det.. 100% hvis du gør det så hold mig opdateret

Ja, men igen, tror bare han er chokeret... ærligt min kæreste blev os chokeret da jeg sagde jeg var gravid.. han viste godt jeg ikke to p.piller.. men alligevel blev han chokeret?? det bare en idiotisk mande reaktion.. din mand er ligesådan

Anmeld

9. marts 2011

BabyMiracle <3

Emilie2010 skriver:

Jamen du nød til at prøve og så vise du er den voksne.. som jeg skrev, du må sige til ham han ik kan være bekendt at sige sådan, og det sårede dig, og hører han ikk efterm, så GÅ .. gå en tur og vent til han ringer eller smser.. han skal nok forstå alvoren i det.. 100% hvis du gør det så hold mig opdateret

Ja, men igen, tror bare han er chokeret... ærligt min kæreste blev os chokeret da jeg sagde jeg var gravid.. han viste godt jeg ikke to p.piller.. men alligevel blev han chokeret?? det bare en idiotisk mande reaktion.. din mand er ligesådan

Jeg har prøvet det der med at gå.. Sidst vi havde det største skænderi vi nogensinde har haft der pakkede jeg min kuffert, og gik, uden at sige så meget.. Han tog det let, og spurgte hvor når jeg kom hjem igen, og jeg svarede, det ved jeg sku ikke, der kan sagtens gå 2 uger hvis du skal opfører dig sådan, også sagde han, nååårh det var lang tid, så må du have en god ferie.. 

Ved så ikke om det var fordi han var chorkeret over at jeg pakkede det hele, at han reagerede på den måde.. Men det virkede i hvert fald ikke

Anmeld

9. marts 2011

Mor1012

MajaBaby skriver:

Jeg har prøvet det der med at gå.. Sidst vi havde det største skænderi vi nogensinde har haft der pakkede jeg min kuffert, og gik, uden at sige så meget.. Han tog det let, og spurgte hvor når jeg kom hjem igen, og jeg svarede, det ved jeg sku ikke, der kan sagtens gå 2 uger hvis du skal opfører dig sådan, også sagde han, nååårh det var lang tid, så må du have en god ferie.. 

Ved så ikke om det var fordi han var chorkeret over at jeg pakkede det hele, at han reagerede på den måde.. Men det virkede i hvert fald ikke

okay, så kan han da ikk holde ret ,eget af dig ? ja undskyld, men det lyder ikk som om han holder så meget af dig som du gør af ham.

- Det jeg ked af :/

Anmeld

9. marts 2011

BabyMiracle <3

Emilie2010 skriver:

okay, så kan han da ikk holde ret ,eget af dig ? ja undskyld, men det lyder ikk som om han holder så meget af dig som du gør af ham.

- Det jeg ked af :/

Nej sådan tænker jeg også.. Men når jeg spørger ham om han elsker mig, og stadig vil mig, så svarer han uden at blinke at jeg er det bedste i hans verden osv.. 

Og det stoler jeg virkelig meget på! Og kan se han ikke lyver

Anmeld

9. marts 2011

SussieThyssen

Stakkels lille dig.
Først skal du have en trøstekrammer, og så tror jeg helt ærligt, at du skal spørge dig selv, at hvis du nu var din søster og vidste de ting du ved, hvad vil du så råde hende til?
Og følg så dit hjerte.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. marts 2011

kiwifrugten

hmm... til at starte med har jeg selv haft en fyr der var meget ligeglad og det jeg læser her er at han er da fuldstændig ligeglad, kan det ikke være han bare udnytter dig og dine penge omg at han elsker tanken om at have en kæreste, men bare ikke det at behandle hende med respekt?

Kan han have en anden ved siden af måske?

Men ja du elsker ham og jeg elskede også min eks selvom han behandlede mig MEGET grimt.

Men tro mig det stopper.

Jeg vile stoppe det forhold der inden han smadre din selvtillid helt.

Jeg har været single i over 5 år nu pga mistet selvtillid og af frygt for at møde en dum fyr ligesom ham.

Lad være med at spilde din tid som jeg gjorde. Du finder altså nemt en der vil værdsætte dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.