Hej alle.. Jeg er ny herinde, men vil bare gerne lige spørge jer, eller bare høre om det er mig der er galt på den..
Hm, min kæreste og jeg snakkede om baby sidste forrige år, og den kom ikke længere end at min mens pludselig udeblev, vel og mærket i min p-pille periode. Så tog til lægen fordi den slet ikke kom efter 3 måneder, fik afvide at jeg skulle stoppe på mine p-piller, dette gjorde jeg også. og da den stadig ikke var kommet efet 4-5 måneder, gik jeg til lægen igen. Blev sendt videre til gynækolog, og fik afvide at jeg har PCO, og det var derfor jeg ikke fik mens.. Siden der har jeg ikke været på p-piller, hvilket min kæreste UDEMÆRKET ved.. Så her den anden dag fik jeg afvide igen igen igen at hele TO af mine veninder er gravide. Sagde det så til kæresten, og han reagere ikke rigtig på det.. Jeg begyndte så at snakke om at rigtig gå i gang med projekt baby.. Hvor han så nærmest farer op og siger at det simpelthen er for dumt, og siger rigtig nedladende til mig "du er sku da slet ikke klar til at få et barn" jeg bliver helt chokket, og siger ikke noget i nogen sekunder. Hvor jeg derefter siger, så du har ikke lyst til at være far til mit barn.. Han svarer meget hurtigt og kontant "NEJ" .. Så blev jeg rimelig mobset, og sagde til ham "Hvis det skal være sådan, så synes jeg simpelthen du skal tage at bruge kondom!" han udbryder "gu skal jeg da ej, for du er på p-piller" hvor jeg igen bliver chokket, og svarer at jeg har ikke været på p-piller siden lægen sagde jeg skulle stoppe. og at han udemærket godt vidste det, og jeg får jo heller ikke min mens.. Så midt i vores samtale (disksution) går han, uden at sige noget, han tager noget mad, går i bad, og snakker derefter til mig som om denne såkaldte samtale aldrig var fundet sted.. Jeg sidder selvfølgelig med tårer ud over det hele.. Ved ikke om han bare ignorer dem og lader som igenting, eller om han ikke ved hvad han skal gøre..
Jeg har aldrig nogensinde i hele mit liv set han være på den ondskabsfulde måde overfor mig.. ALDRIG.. Og det får mig til at tænke over en masse ting. "er vi ikke det samme sted i livet" "elsker han mig ikke" "udnytter han at jeg betaler af på HANS lån i banken" "er der noget galt med mig"
Ved ikke hvad jeg vil med denne tråd..
Har slet ikke brug for negative kommentarer.. Måske bare råd og hjælp.. 
Mvh Maja
Anmeld