Ville i invitere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Sara.

Hvis det var mig ville det komme an på hvem jeg ellers invitere med.... Jeg ville personligt ha det dårligt hvis de var de eneste jeg ikke inviterede med fra familien.

Men det jeres fest og jer der bestemmer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

anjada

Har du ikke lyst til at invitere dem, så skal du ikke gøre det. Jeg står i samme situation, min bror og  hans kæreste har tilsammen 8 børn, og de børn har jeg valgt ikke at invitere med til dåben, da jeg gerne vil have en dejlig og hyggelig dag, og det vil det ikke blive hvis de har børnene med, for de har ikke meget styr på dem. Og det er vores dag, og vi bestemmer selv hvem der skal inviteres.

Anmeld

8. marts 2011

Anonym trådstarter

anjada skriver:

Har du ikke lyst til at invitere dem, så skal du ikke gøre det. Jeg står i samme situation, min bror og  hans kæreste har tilsammen 8 børn, og de børn har jeg valgt ikke at invitere med til dåben, da jeg gerne vil have en dejlig og hyggelig dag, og det vil det ikke blive hvis de har børnene med, for de har ikke meget styr på dem. Og det er vores dag, og vi bestemmer selv hvem der skal inviteres.

Kan godt lidt din holdning - men jeg valgt også ikke at invitere dem, men nu kommer min onkel så heller ikke, fordi hand kone er blevet sur.

Selvfølgelig er jeg skuffet, men dagen bliver lige god med eller uden dem er jeg kommet frem til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.