Ville i invitere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

Anonym trådstarter

Din onkels kones børn til barnedåb? Du ser dem en gang om året, jule tamtam ved familien. De er uopdragent og ubehøvlet.

Help.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Mor010711

Nej. 

Synes der er for meget fokus på hvad man "bør" gøre. 

Hvis du ikke har lyst til at de skal med, så skal de ikke med. Det er dit barns, farens og din dag, så I bestemmer.

Anmeld

8. marts 2011

Sara.

Tjoh.. Afhænger lidt af hvem jeg ellers inviterede med....

Hvis jeg ville invitere alle onkler, koner og børn, så ville jeg også invetere dem.

Men hvis jeg f.eks. kun inviterede 2 ud af 4 onkler så ville jeg nok ikke invitere dem..

hmm okay er dårlig til at forklare mig nu. Men jeg ville invitere dem jeg føler jeg vil ha sku komme! MEN hvis jeg inviterede ALLE andre så ville jeg nok også invitere dem

Anmeld

8. marts 2011

jacqueline84

Altså hvis din onkel og hans kone er inviteret, så ville jeg også invitere børnene. Medmindre de ikke bor hjemme

Anmeld

8. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Primært ikke, men kommer dog an på alderen ?

Anmeld

8. marts 2011

Stumpen

Nope..

Ved vores børns barnedåb har vi haft vores søskendes børn med og de onkler/tanter/fastre/mostre vi havde valgt ud der skulle med var inviteret uden børn -hjemmeboende som udeboende...

Anmeld

8. marts 2011

Fenja09

Anonym skriver:

Din onkels kones børn til barnedåb? Du ser dem en gang om året, jule tamtam ved familien. De er uopdragent og ubehøvlet.

Help.

Det vil jeg mene er op til jer selv - der er vel ikke noget man skal gøre, hvis man ikke har lyst til det. Når du skriver onkels kones børn, er det så ikke fætre eller kusiner der er tale om? Eller er det ikke din onkels børn?

Uanset hvad, så synes jeg bestemt, at det er noget i bestemmer, det er jer der holder festen og jer der vælger hvem der skal med.

/Fenja

Anmeld

8. marts 2011

Anonym trådstarter

**C** skriver:

Primært ikke, men kommer dog an på alderen ?

De er 17, 18 om få uger og 20.

Anmeld

8. marts 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Det vil jeg mene er op til jer selv - der er vel ikke noget man skal gøre, hvis man ikke har lyst til det. Når du skriver onkels kones børn, er det så ikke fætre eller kusiner der er tale om? Eller er det ikke din onkels børn?

Uanset hvad, så synes jeg bestemt, at det er noget i bestemmer, det er jer der holder festen og jer der vælger hvem der skal med.

/Fenja

Nej, det er ikke min onkels børn. Han er gift på ny :-)

Anmeld

8. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Så havde jeg ikke,  med mindre jeg virkelig havde et nært forhold til dem, hvilket det ikke helt lyder som om du har : )

Onkels, kones , børn, det er jo langt ude, og så kan man godt nok få maaange med hvis ALLE fra familien skal inviteres, for en familie kan strække sig laangt :b Så hellere have nogle flere "nære" familie medlemmer med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.