mit hoved springer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

louise8723

hej søde..

Jeg fandt for 1 måned siden ud af at jeg var gravid igen.. har i forvejen elias på et år..

og jeg var så meget i tvivl som dig.. og tanken om abort er så meget svære når man har et lille vidunder i forvejen.

Men jeg tog valget og fik abort..

min grunde var at elias ikke var så gammel, og var bange for at han ville miste noget af den opmærksomhed han burde få. desuden var min tvivl også en stor faktor i min beslutning..

men kun du kan tage valget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

sweet

sophieamalia skriver:

Efter min egen udregninger skulle jeg være 5+3 i dag..

forstår godt du syntes det er en hård beslutning... men vil ikke komme og sige hvad der er bedst for det er dig der kan mærke på dig selv hvad du kan...

men du får da lige en kram med her fra

Anmeld

8. marts 2011

Laulund87

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive, for det er jo så super svært hvad der er det rigtige for dig at gøre..

Anmeld

8. marts 2011

CiSo

Laulund87 skriver:

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive, for det er jo så super svært hvad der er det rigtige for dig at gøre..

Det er helt okay.. Det hjælper bare at jeg ved der er nogle der har læst hvad jeg skrev. 

Anmeld

8. marts 2011

Laulund87

sophieamalia skriver:

Det er helt okay.. Det hjælper bare at jeg ved der er nogle der har læst hvad jeg skrev. 

Du skriver bare..

Anmeld

8. marts 2011

KajaHH

Først lige et

Jeg kan sagtens forstå du er fustreret, og jeg kan ikke råde dig til hverken det ene eller det andet.

Men jeg kan fortælle dig at jeg selv har to dejlige piger med 1 års mellemrum, og jeg vil ikke undvære en eneste af dem.

Kun du kan vælge hvad du vil og hvad du selv vil ha det bedst med.

Anmeld

8. marts 2011

Fenja09

sophieamalia skriver:

Jo, vi har brugt prævention.. p-piller og denne gang er det 2 gang de svigter mig..

Han siger at det er min beslutning, men at han vil støtte mig uanser hvad valget falder på.. 

Okay, for det kunne jo være, at i havde glemt det, godt nok træls at p-piller ikke virker optimalt for dig, øv

Det er da noget af en stor beslutning at skulle tage alene - har du det okay med at du ene og alene står for at vælge hvad i skal? Synes det er helt fint, at du som kvinde står for den endelige beslutning, men hvis det var mig ville jeg meget gerne være to om til at snakke om det - mere for at få for og imod udefra, men alligevel tæt på, hvis du forstår  

I sidste ende er det jo dig og din krop som skal igennem det hele igen meget hurtigt efter og de "kloge" siger godt nok ( eller nogen af dem), at kroppen har godt af at hvile sig i et års tid inden næste graviditet. Nu har jeg endnu ikke selv født mit første og tror selv jeg ville være meget trist og frustreret - og være meget i tvivl.

Håber du/i finder den bedste løsning for jer

Anmeld

8. marts 2011

CiSo

Fenja09 skriver:

Okay, for det kunne jo være, at i havde glemt det, godt nok træls at p-piller ikke virker optimalt for dig, øv

Det er da noget af en stor beslutning at skulle tage alene - har du det okay med at du ene og alene står for at vælge hvad i skal? Synes det er helt fint, at du som kvinde står for den endelige beslutning, men hvis det var mig ville jeg meget gerne være to om til at snakke om det - mere for at få for og imod udefra, men alligevel tæt på, hvis du forstår  

I sidste ende er det jo dig og din krop som skal igennem det hele igen meget hurtigt efter og de "kloge" siger godt nok ( eller nogen af dem), at kroppen har godt af at hvile sig i et års tid inden næste graviditet. Nu har jeg endnu ikke selv født mit første og tror selv jeg ville være meget trist og frustreret - og være meget i tvivl.

Håber du/i finder den bedste løsning for jer

ja, det er meget surt med de p-piller.. Det er også grunden til at Cilas er her nu, det har nemlig aldrig været planen at jeg skulle være mor som 19 årig første gang.. Og nu står jeg her igen.

Jamen jeg skal som sådan heller ikke tage den alene, jeg har snakket rigtig meget igennem med ham og vi har også sammen lavet en for og imod liste.. Men i sidste ende er det mig, der skal bære endnu et barn og amme og passe om dagen, så jeg tror det er derfor han siger det er min beslutning i sidste ende.. 

Ved nemlig heller ikke om jeg kan holde ud og tænke på endnu en udvidet mave og fødsel lige nu.. Det er den mest fantastisk oplevese jeg har oplevet at føde Cilas, men alligevel ved jeg ikke om jeg har lyst til det lige nu.. Eller til november. 

og har også tænkt tanken om min krop overhovedet kan klare en baby mere lige nu.. 

Anmeld

8. marts 2011

De3Guldklumper

Du får lige en kæmpe  Jeg havde selv en datter på 7 mdr da jeg fandt ud af jeg ventede mig igen.. Jeg ved nøjagtig hvilken frustration du går rundt med - for  mig selv var en abort bare aldrig en mulighed. Så i dag har jeg pseudotvillinger med 15 1/2 mdr imellem.

Mange tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.