mit hoved springer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

933 visninger
18 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

CiSo

Kort resume.. Jeg har fundet ud af jeg er gravid igen, og har Cilas på 4 mdr.. Bare hvis nogle ikke lige havde fået fat i det.

Har slet ikke sovet i nat, har bare tænkt og tænkt og tænkt. 

Og jeg føler bare ikke jeg kan tage den beslutning.. Har lavet for og imod listen, men det hjælper bare ikke rigtig. Der er en kniv i mit hjerte når jeg tænker på at, der er et lille liv inde i mig, som jeg måske har planer om ikke at skulle bære hele vejen til verden. 

Men kan heller ikke klare situationen i mit hoved omkring at jeg skal have en på 1 år og et spædbarn.. Hvis spædbarnet måske har kolik, ja man skal jo tænke det værste, og jeg har et barn med kolik og et barn der stadigvæk ikke er selvstændig. 

jeg ved ikke rigtig hvad jeg ville med dette indlæg har bare brug for at skrive det ned, og måske nogle lyttende øre.. 

Har bare langt fra taget min beslutning.. Hvor er det bare øv altså.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

AnneBJ

Kan slet ikke råde dig, vil bare sende dig et kram! 

Anmeld

8. marts 2011

roenlund

ingen andre end dig kan tage den beslutning, du skal mærke efter og så finde den bedste løsning for dig og dine...

Jeg sender dig et stort  føler med dig, det er en meget svær situation og stå i...

Knus Mia

Anmeld

8. marts 2011

Fru Nielsen

Jeg kan ikke på nogen måde råde dig, og vil jeg egentlig heller ikke i frygt for at råde dig til det forkerte....

Jeg ved havd jeg selv ville have valgt, og det kan jeg dele med dig.... Jeg ville hvis jeg var det mindste i tvivl, vælge at fuldføre min graviditet! Jeg tror på længere sigt jeg ville fortryde en abort, frem for at få barnet... Da jeg tror at når man først sidder med barnet i armene så fortryder man ikke, og uanset hvor hårdt det end måtte blive, så er der så mange positive sider ved det at få børn. Og man skal sku nok klare det....

Held og lykke med din beslutning....

Anmeld

8. marts 2011

sweet

sophieamalia skriver:

Kort resume.. Jeg har fundet ud af jeg er gravid igen, og har Cilas på 4 mdr.. Bare hvis nogle ikke lige havde fået fat i det.

Og jeg føler bare ikke jeg kan tage den beslutning.. Har lavet for og imod listen, men det hjælper bare ikke rigtig. Der er en kniv i mit hjerte når jeg tænker på at, der er et lille liv inde i mig, som jeg måske har planer om ikke at skulle bære hele vejen til verden. 

Men kan heller ikke klare situationen i mit hoved omkring at jeg skal have en på 1 år og et spædbarn.. Hvis spædbarnet måske har kolik, ja man skal jo tænke det værste, og jeg har et barn med kolik og et barn der stadigvæk ikke er selvstændig. 

jeg ved ikke rigtig hvad jeg ville med dette indlæg har bare brug for at skrive det ned, og måske nogle lyttende øre.. 

forstår dig godt... det må ikke være nemt.. hvor langt er du henne nu??

Anmeld

8. marts 2011

Fenja09

sophieamalia skriver:

Puha, kan sagtens forstå din tvivl - ved heller ikke hvad jeg havde gjort i din situation, men synes det er godt at du tænker meget over det, så du er sikker på din endelige beslutning.

Kan ikke lade være med at tænke på, om i ikke har brugt prævention - for det tænker jeg godt nok selv meget på efter jeg har født - af frygt for at stå i samme sko som dig....det skal ikke forståes på en negativ måde, men bare en tanke

Hvad synes din mand/kæreste?

/Fenja

Anmeld

8. marts 2011

Jose og emils mor

uhh, jeg forstår dig godt. Jeg havde Josefina på 10 mdr., da jeg fandt ud af jeg var gravid igen og skulle føde 7 mdr. senere. Jeg græd i flere dage. Jeg tænkte netop at det ville aldrig kunne lade sig gøre, økonomisk, psykisk, arbejdsmæssigt osv. Jeg håber du får tænkt tingene godt igennem, og træffer den rigtige beslutning for dig/jer.

Knus Kristine

Anmeld

8. marts 2011

CiSo

sweet skriver:

forstår dig godt... det må ikke være nemt.. hvor langt er du henne nu??

Efter min egen udregninger skulle jeg være 5+3 i dag..

Anmeld

8. marts 2011

CiSo

Fenja09 skriver:

Puha, kan sagtens forstå din tvivl - ved heller ikke hvad jeg havde gjort i din situation, men synes det er godt at du tænker meget over det, så du er sikker på din endelige beslutning.

Kan ikke lade være med at tænke på, om i ikke har brugt prævention - for det tænker jeg godt nok selv meget på efter jeg har født - af frygt for at stå i samme sko som dig....det skal ikke forståes på en negativ måde, men bare en tanke

Hvad synes din mand/kæreste?

/Fenja

Jo, vi har brugt prævention.. p-piller og denne gang er det 2 gang de svigter mig..

Han siger at det er min beslutning, men at han vil støtte mig uanser hvad valget falder på.. 

Anmeld

8. marts 2011

CiSo

Jeg læser alle jeres svar! Det er bare lidt svært at huske og svare alle..

Kæmpe  til jer!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.